Re: Electro w sprawie Monstera

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
Subject: Re: Electro w sprawie Monstera
Date: Sat, 21 Sep 2013 19:37:01 +0200

"wolim" 523d776d$0$1256$6...@n...neostrada.pl

> Wróć do Białegostoku, synku i na temat ojczystego języka się nie wypowiadaj się.

Jestem w Białymstoku. Nakłaniasz mnie do opuszczenia
tego miasta? W jakim celu?

I raczej nie jestem Twoim synem.

[co za świat -- najpierw kler chce być moim ojcem, teraz
ten... zaraz zacznie się żądanie wspierania starego ojca...]

> Bo Twoje miasto to Białystok i Twoje życie to Białystok.

O niewypowiadaniu się śpiewał Pietrzak:

http://www.tekstowo.pl/piosenka,jan_pietrzak,panie_k
ontrolerze.html

i rozprawiał Kościół (stuleciami sobie przywłaszczając monopol
na wypowiadanie się) a różnej maści totalitarni ,,przywódcy''
(którym nie na rękę było słuchanie prawdy) wprost wprowadzali
cenzurę i odbierali głos swym ,,poddanym''.

O nieumiejętności posługiwania się językiem mówił Rydzyk -- wg
Rydzyka absolwenci wyższych uczelni (mniemam, że jego uczelni)
dukają pojedynczymi słowami, z trudem wypowiadając się zdaniami
prostymi, lub nawet urwanymi zdaniami...

Nic dziwnego, że ci ,,absolwenci'' (czyli Ty przykładowo)
zabraniają wypowiadania się innym (przykładowo mnie) ludziom. :)
Łatwiej zamknąć usta innym, niż samemu podszkolić się?

Dziś zamkniesz usta innym ludziom, jutro obejmiesz fotel ministerialny,
pojutrze będziesz strzelał do bezbronnych i niewinnych ludzi (jak uczynił
Jauzelski w 1970 roku) a następnie (gdy doprowadzisz do nędzy i siebie,
i innych) będziesz prosił o wsparcie materialne (tłumacząc się kryzysem)
lub sięgniesz do cudzych kieszeni jako złodziej a swoje postępowanie
wytłumaczysz troską o biednych i uciemiężonych...

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'