Electro w sprawie Monstera

31. Data: 2013-09-20 09:00:06

Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
wiadomości news:l1f4h0$prp$1@node2.news.atman.pl...

> "Trybun" l1e3uh$jq6$...@u...news.interia.pl
>
> Jan Koval>> Wydawało mi się (ale może żyje w błędzie), że od takich
> Jan Koval>> spraw jest UOKiK, policja, psycholog czy mama
> Jan Koval>> a nie pl.misc.telefonia.gsm czy pl.rec.dom

sprzedawcy telefonu na grupach dotyczących

> Albo raczej Jan Koval jest bezwolnym wykonawcą cudzej woli, w tym wypadku woli
> ludzi związanych ze sklepem Electro.pl lub podobnymi nieuczciwymi sklepami.

http://www.ceneo.pl/932-0a;028f0.htm

Na 57262 ogółem opinie 49671 przyznało im 5 gwiazdek a ok 55 tysięcy dało im 5 lub 4
gwiazdki.
I ludzie będą robić zakupy sugerując się np ceneo a nie jakąś marną jakimś wpisem z
pl.rec.dom

J.

32. Data: 2013-09-20 23:27:03

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Waldek Godel" pm50759hkssx$....@l...institute.com

> Skarbem mogą być rzeczowe informacje normalnego usera. To jest troll i
> mitoman który już nie raz opowiadał - jak to troll - niestworzone historie.
> Wartość tego jest zerowa albo ujemna - dezinformacja jest gorsza od braku
> informacji.

Zamiast pierdolić bez sensu jak potłuczony, znajdź w moich postach
nieprawdziwą informację, której bezzwłocznie nie skorygowałem. Znajdź
potwierdzenie słów o mitomanie, trollu, pisaniu niestworzonych historii,
dezinformacji itd.

Trollem nazwał mnę przygłup Michał Kawecki, przepisując brednie z Wikipedii.
Przygłup ów o dyskach nie wiedział prawie nic, a uważał siebie za eksperta. :)
Popełniał błędy kardynalne:

() nie znał pojęcia MTBF i bredził zupełnie bez sensu na ten temat
(tu ukazał swoją pustkę :) rozciągającą się ;) bardzo daleko)

() nie wiedział, że NTFS ma tylko jedną MFT (i tylko szczątkową
jej kopię, nie zaś pełną kopię tablicy, jak ma FAT)

() nie znał polecanego przez siebie programu 'TestDisk'
(problem z PhotoRec)

() uważał, że pakietowy zapis dotyczy dysków twardych
(napisał o ATAPI w kontekście HDD)

Słowem -- pierdolił. Albo -- pierdolił bez sensu.

Ty też pierdolisz bez sensu. :) Może nie jako ekspert
(jak Michał Kawecki czy wielebny Franciszek Longchamps
de Berier -- obaj eksperci :) wiedzę swą czerpali ,,na
gorąco'' z netu, być może z Twoich wypocin) ale jednak
bez sensu.

Poza inwektywami czy oszczerstwami nie umiesz niczego ,,wyprodukować''?

-=-

Electro oczywiście przysłał mi kolejny m@il ze
spamem i oczywiście nie przysłał mi bonu wakacyjnego.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

33. Data: 2013-09-21 00:03:53

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Koval" l1grpm$nkv$...@p...wsisiz.edu.pl

> [...]

4 gwiazdki.
> I ludzie będą robić zakupy sugerując się np ceneo a nie jakąś marną jakimś wpisem z

Wysoki sądzie... Na 100 tysięcy spotkanych ludzi,
mój klient zamordował tylko 3 osoby, dlatego nie
należy go nazywać mordercą. :)

Zacytujmy te opinie z Ceneo:

zakupiłem w tym sklepie tablet samsung ... dostałem
nie ten model ..... czekam juz prawie 2 tyg na ropatzrenie
reklamacji i cisza,.... w rozmowie tel. obiecano mi ze przez
pomyslke sklepu bede rozpatrzony w trybie expresowym .... czy
2 TYGODNIE TO SZYBKO ???????? MYSE ZE NIEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM TEGO SKLEPU, nikt nie odpisuje na emaile, na kontakt
telefoniczny na polaczenie czekam kilka minut...... czas plynie ,
a czas to pieniadz !!!!

Zapłacił za tablet, którego cena z dnia na dzień spada.
Ponadto życie ucieka. Czas tracony na użeranie się
z nieuczciwymi sprzedawcami z Electro.pl można
spożytkować znacznie lepiej/ciekawiej...

Historia w skrócie W sklepie zamówiłam pralkę, czas dostawy na
stronie - 6 dni. Po dwóch tygodniach zadzwoniłam i dowiedziałam
się że pralka właśnie jest pakowana i jedzie do mnie. Za kilka
dni zadzwoniłam ponownie i dowiedziałam się, że pralki jeszcze
nie dojechały od producenta. Za kolejny tydzień dostałam pralkę - uszkodzoną.
Nie przyjęłam pralki, sklep nie odezwał się w tej sprawie i nie wysłał nowej
pralki. Zadzwoniłam i dowiedziałam się że mam wystawić reklamację - w jaki
celu, pytam, skoro nadal chciałam zakupić pralkę a zawinił kurier? Pan
z obsługi był wybitnie nieuprzejmy. Wystawiłam reklamację - dostałam
lakonicznego maila o podanie numeru konta do zwrotu środków. Pralki
nie udało mi się zakupić! Pieniądze miałam zablokowane przez 1,5 miesiąca.
Bardzo nie polecam, dopóki kupowałam w tym sklepie i wszystko szło dobrze
to byłam zadowolona, ale sklep nie radzi sobie z jakąkolwiek bardziej
zaawansowaną obsługą klienta.

Po co człowiekowi pralka? Mądrzy ludzi żyją przecież w brudzie. :)

Tylko głupcy ;) pójdą do hipermarketu, gdzie sprzedawcy będą
prześcigali się w dobrej i miłej obsłudze, proponując dobre
rozwiązania każdego problemu. :)

Ojciec w Auchan kupił TV. Zero problemów z ratami i raczej niewiele czasu
na załatwienie formalności. TV przywieziono bezzwłocznie (nie po 2 dniach)
a gdy ojciec uznał, że nie chce się bawić w przeróżne ustawienia -- po
prostu wezwał człowieka z Auchan, który przyjechał (także bezzwłocznie)
i bez dodatkowej dopłaty wszystko poustawiał. :) (tak przynajmniej mi
ojciec to zrelacjonował)

Gdy ja kupuję coś, co może sprawiać jakieś problemy, przy najbliższej
okazji zwykle jestem pytany przez sprzedawcę, czy jestem zadowolony
z zakupu. Tak jest nie tylko w wypadku problematycznych zakupów, ale
także bankach, gdzie jestem pytany na przykład o to, jak sprawuje
się nowy token -- aplikacja androidowa zainstalowana na smartfonie...

Banki potrafią dzwonić i pytać o zadowolenie -- bądź niezadowolenie
i zdecydowanie nie dążą do zbywania mnie, ale do poznania mojej opinii
i do porozumienia ze mną takiego, abym uznał, że jestem zadowolony.
Pytają mnie o to, jak mnie coś podoba się i pytają o to, jak podoba
się mojej matce, jeśli byłem obecny przy zawieraniu jakiejś umowy
między bankiem i moją matką...

Z łajdactwem takim, jakie ma miejsce w Electro.pl, spotykam się raczej ;) rzadko. :)

I raczej ;) sobie telewizor też kupie w Auchan, nie
w Electro.pl czy bagnie podobnym do owego Electro...

-=-

Ty zaś możesz rozkoszować się masą zadowolonych klientów. :)
Uczucie rozkoszy ;) zniknie, gdy dołączysz do grona
,,nielicznych'' oszukanych przez ów sklep.

Zechcesz wyjechać, ale zabraknie Ci tabletu, który będzie stanowił
ważny element wyjazdu... Zabraknie Ci pralki, gdy stara pralka odmówi
posłuszeństwa a sterta brudów będzie rosła z dnia na dzień...

Gdy już staniesz się jednym z nielicznych -- nie smuć się. :)
Pomyśl wówczas o masie zadowolonych klientów szamba Electro.pl...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

34. Data: 2013-09-21 12:39:42

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> "wolim" 523b2372$0$1231$6...@n...neostrada.pl

> Uważam, że zaśmiecanie to pisanie po polskawemu. :) (takie, jak
> Twoje) Niby Wiatr, dbający o poprawność języka polskiego był
> (może i jest) komuchem a nas obowiązuje przede wszystkim
> łacina Ojca Rydzyka, ale IMO można nauczyć się także
> języka polskiego. :)

Wróć do Białegostoku, synku i na temat ojczystego języka się nie
wypowiadaj się.

Bo Twoje miasto to Białystok i Twoje życie to Białystok.

Pozdrawiam,
MW

35. Data: 2013-09-21 19:37:01

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" 523d776d$0$1256$6...@n...neostrada.pl

> Wróć do Białegostoku, synku i na temat ojczystego języka się nie wypowiadaj się.

Jestem w Białymstoku. Nakłaniasz mnie do opuszczenia
tego miasta? W jakim celu?

I raczej nie jestem Twoim synem.

[co za świat -- najpierw kler chce być moim ojcem, teraz
ten... zaraz zacznie się żądanie wspierania starego ojca...]

> Bo Twoje miasto to Białystok i Twoje życie to Białystok.

O niewypowiadaniu się śpiewał Pietrzak:

http://www.tekstowo.pl/piosenka,jan_pietrzak,panie_k
ontrolerze.html

i rozprawiał Kościół (stuleciami sobie przywłaszczając monopol
na wypowiadanie się) a różnej maści totalitarni ,,przywódcy''
(którym nie na rękę było słuchanie prawdy) wprost wprowadzali
cenzurę i odbierali głos swym ,,poddanym''.

O nieumiejętności posługiwania się językiem mówił Rydzyk -- wg
Rydzyka absolwenci wyższych uczelni (mniemam, że jego uczelni)
dukają pojedynczymi słowami, z trudem wypowiadając się zdaniami
prostymi, lub nawet urwanymi zdaniami...

Nic dziwnego, że ci ,,absolwenci'' (czyli Ty przykładowo)
zabraniają wypowiadania się innym (przykładowo mnie) ludziom. :)
Łatwiej zamknąć usta innym, niż samemu podszkolić się?

Dziś zamkniesz usta innym ludziom, jutro obejmiesz fotel ministerialny,
pojutrze będziesz strzelał do bezbronnych i niewinnych ludzi (jak uczynił
Jauzelski w 1970 roku) a następnie (gdy doprowadzisz do nędzy i siebie,
i innych) będziesz prosił o wsparcie materialne (tłumacząc się kryzysem)
lub sięgniesz do cudzych kieszeni jako złodziej a swoje postępowanie
wytłumaczysz troską o biednych i uciemiężonych...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

36. Data: 2013-09-22 12:28:05

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem w Białymstoku. Nakłaniasz mnie do opuszczenia
> tego miasta? W jakim celu?

(...)

> niż samemu podszkolić się?

Widzisz, jak trafiłem. Nie pouczaj innych jak pisać, samemu pisząc
gwarą. Używanie "się" na końcu zdania jest błędem stylistycznym.

Pozdrawiam,
MW

37. Data: 2013-09-22 19:06:35

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" 523ec635$0$1255$6...@n...neostrada.pl

> (...)

> Widzisz, jak trafiłem. Nie pouczaj innych jak pisać, samemu pisząc gwarą. Używanie
"się" na końcu zdania jest błędem
> stylistycznym.

Mylisz się. :) Ponadto gwary są poprawnymi środkami komunikacji.
Ale masz racje co do tego, że takich jak Ty nie warto pouczać za
freeko. Nauka teraz kosztuje. Rozsądniejszym postępowaniem jest
poniżanie tych, którym wydaje się, że piszą i mówią poprawnie...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

38. Data: 2013-09-22 19:45:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-22 12:28, obywatel wolim uprzejmie donosi:

Mylisz się.

39. Data: 2013-09-22 20:39:01

Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

*Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:

/.../
> Wysoki sądzie... Na 100 tysięcy spotkanych ludzi,
> mój klient zamordował tylko 3 osoby, dlatego nie
> należy go nazywać mordercą. :)
/.../

Spadaj stąd ty idioto zapyziały, ty dupolizie kościoła, ty łazęgo
niedorobiony, ty psycholu zatwardziały, ............

40. Data: 2013-09-22 20:41:32

Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

/.../
> Wysoki sądzie... Na 100 tysięcy spotkanych ludzi,
> mój klient zamordował tylko 3 osoby, dlatego nie
/.../

Spadaj stąd ty idioto zapyziały, ty dupolizie kościoła, ty łazęgo
niedorobiony, ty psycholu zatwardziały, ............

Termowentylatory - pytania
Gdzie można to kupić - płyn Voigt VC 150 Koncentrat Grundpur
Problem z centralnym ogrzewaniem
Sezonowe ogrzewanie balkonu
Piksel sklep i wyrok w sprawie trucia