Re: Etyczne, czy nie etyczne?

Data: 2001-03-01 11:49:16
Temat: Re: Etyczne, czy nie etyczne?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>

On Wed, 28 Feb 2001, BaLab wrote:

> Ja działam etycznie - płacę bardzo wysoka składke zdrowotną i rzadko
> (raz do roku 1 wizyta u lekarza rodzinnego) korzystam z usług lekarzy

palcisz skladke, ze ktore chore kasy buduja sobie nowe siedziby,
nowe komputery a ochlapy z tego przekazuja na leczenie ...
Czy interesujesz sie na co Twoja skladka jest wydawana. Czy
wyslales chociaz raz swoich audytorow do kasy chorej, czy zazadales
od kasy chorej przeslania Ci rozliczenia. Wiecie - to jest ciekawe,
bo jak odkladacie pieniadze do banku, to zadacie aby ten Wam
przedstawil informacje jaki jest stan Waszego konta i odsetek.
A jak odkladacie pieniadze na opieke zdrowotna to w ogole
nie interesujecie sie co z tymi pienedzmi sie dzieje, wiec
szanowny Panie BaLab - zainteresuj sie k... gdzie sa te pieniadze

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]