Re: Etyka lekarska ? (po raz drugi)

Data: 2000-01-31 19:18:23
Temat: Re: Etyka lekarska ? (po raz drugi)
Od: "Krzysztof Jastrzebski" <f...@p...com>

Użytkownik Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:o...@4...com..
.

> A tylko Panskie zdanie jest obiektywne... ;^/

:-)

Gdy twierdze, ze 2+2=4 to tak, jesli ze 4,5 to wtedy nie.
O obiektywizmie czyjegos zdania nie swiadczy to, ile osob:
- je podziela
- uwaza je za obiektywne
tylko to, na ile zgodne jest ono z obiektywna rzeczywistoscia.
Prosze mi wierzyc, ze bardzo bym sobie (i nam wszyskim) zyczyl aby NIE bylo
obiektywne.
Naprawde bardzo ...

> A coz to za demagogicznie zawoalowana spiskowa teoria dziejow ?

A taki juz ze mnie zawoalowany demagog ... :-)

... ale zadziwiajaco wiele udalo mi sie przewidziec ....

> PS. Nie wydaje mi sie, zeby nasza dyskusja przyniosla wiecej konkretnych
> efektow. Proponuje ja powoli podsumowac...

Tez tak sadze. Wydaje mi sie, ze udalo sie to w "pierwszym" z watkow.
W kazdym razie bardzo dziekuje za rzeczowa i kulturalna dyskusje, i

Krzysztof Jastrzebski <><
priv: f...@p...com http://free.polbox.pl/f/family/
firm: j...@p...com http://free.polbox.pl/j/jotkajot/
mirr: f...@p...onet.pl http://priv2.onet.pl/wa/family/