Re: Faworki. Czemu nie chrupiące?

Data: 2006-01-29 17:01:41
Temat: Re: Faworki. Czemu nie chrupiące?
Od: Magdalena Bassett <n...@b...com>

Martka wrote:
> Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
> wiadomości news:43DBA1D6.2000703@bluemoonlavender.com...

> ale ciasto wyrabiasz robotem, prawda?

prawda, ale drzewiej bez robota, i tez nie wybijalam.

> bable to zasluga wtloczonego powietrza do ciasta (alkohole jedynie zapobiega
> wchlanianiu tluszczu przez ciasto)
> drzewiej trzeba bylo tluc biedne ciasto walkiem, zeby to nieszczesne
> powietrze wtloczyc. teraz wystarczy ciasto wyrobic w maszynie :) slyszalam
> rowniez o przepuszczaniu ciasta przez maszyn
ke do miesa.

> ze tez ja musze sie odchudzac....

Ja przepuszczam przez maszynke do makaronu, ktora robi cienkie platy. To
kilkakrotne walkowanie przez coraz ciasniejsze walki tez wyrabia ciasto,
ale raczej powietrze z niego wyciska, a nie wprowadza.

A z tym odchudzaniem...jedz mniej wszystkiego, a faworkow sobie nie zaluj.

MB