,,Foo!d"

21. Data: 2018-10-26 19:05:15

Temat: Re: ,,Foo!d"
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-26 o 18:55, XL pisze:

> O twojej lewackiej religii.

Aaa... czyli nic nowego, zwyczajnie sobie bredzisz jak zwykle.
Mogłem nie pytać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2018-10-27 11:41:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-26 o 16:14, XL pisze:

> Jest.

Pewnie widza, ale widz i jego oczekiwania to coś na końcu kolejki.

> Jest zapotrzebowanie, ale nie ma realizatora. Wiadomo, dlaczego - Żydzi
> trzęsą sponsoringiem i mediami. Taki film NIE UJRZAŁBY ekranu kinowego.

I tu widzę szansę dla Smarzowskiego. Nie musi być to jakieś kosztowne
arcydzieło, wystarczy kameralny filmik o np losach żydowskiego nadzorcy
w getcie z czasów IIWŚ. Ma gwarancję rozgłosu i (nie)sławy że Kler przy
tym to nic nie znaczący pikuś.

> Bo to temat tabu!
> ?

Podobno mamy wolność, jakie więc tabu?

> Dokładnie tak.

> ???
> Straszne!

Do dziesiątej potęgi
>:o

> Gdzie Ty za oknem widzisz chłopa? No weźże się przyjrzyj - to PRODUCENT.

Prawdziwych chłopów już nie ma. Nawet ci małorolni zabawiają się w
wielkich producentów, i w zdziczeniu im nie ustępują.

23. Data: 2018-10-27 14:33:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> LOL :)

> Nie. Z podręcznika historii.
> Ale skąd ty to możesz wiedzieć?

> Nie. W każdym.

> A wiesz ilu chrześcijanie spalili na stosach? O krucjatach i wyżynaniu
> ludzi w Ameryce z litości nie wspomnę.

> Oczywiście. I to usprawiedliwia morderców religiantów.
> Tyle razy cię uczyłem, że tylko idiota usprawiedliwia kradzież i
> morderstwa tym, że "abo oni też kradną i mordują", ale oczywiście nie
> [...]

Ty-mnie? Chyba w marzeniach.
:-))

> że dzięki lewactwu masz 8-mio godzinny dzień pracy

Ja mam akurat ilechcęgodzinny.

> prawa wyborcze. Gdyby nie lewacy, to nie miałabyś okazji kompromitować
> się w debacie TV. Ale nie dotarło.

Bo uczyć to trza umić. To po pierwsze.
Po drugie - uczyć to ja, ale nie mnie.
A po trzecie i najważniejsze - lewactwo żałośnie podpina się pod
naturalne!!!społeczne przemiany w wyniku rewolucji przemysłowej i 1 Wojny
Światowej jak g...o do okrętu i krzyczy ,,Płyniemy!"
LOL
Jedyna bezpośrednia ,,zasługa" lewactwa to to, że przez ponad pół mojego
życia żyłam w zniewolonym czerwoną komuną kraju, sprzedanym w Jałcie
dzikiemu Azjacie Stalinowi.
W kraju, w którym wtedy za kwiaty w ogródku, pomalowany płot i
biało-czerwoną flagę w oknie na 3 maja czekały człowieka represje.
Lewactwo- robactwo!

> Zresztą, twój Jezus był modelowym lewakiem, co jest wystarczającym
> dowodem na to, że masz bałagan w głowie.

Zmień ten podręcznik na normalny.

--
XL

24. Data: 2018-10-27 14:40:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> arcydzieło, wystarczy kameralny filmik o np losach żydowskiego nadzorcy
> w getcie z czasów IIWŚ. Ma gwarancję rozgłosu i (nie)sławy że Kler przy

Kto tu twierdzi, że mamy wolność? Wolność w UE? Smutny to żart.

> Do dziesiątej potęgi

> Prawdziwych chłopów już nie ma. Nawet ci małorolni zabawiają się w
> wielkich producentów, i w zdziczeniu im nie ustępują.

Nie, małorolnych jest na lekarstwo - większość małorolnych ma gospodarstwa
(ziemię) jeszcze ,,na dziadka" - a sami pracują w mieście lub mają d.g.
To żadni producenci. Kielecczyzna niby rolnictwem stoi, a ja na prawdziwej
wsi mieszkając mleka nie mam gdzie kupić - w okolicy krów może z 6,
musiałam w sąsiedniej gminie szukać. Prowadzenie gospodarstwa to dla
większości sprawa ,,sobie i rodzinie".

--
XL

25. Data: 2018-10-27 14:54:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Urugwaj sobie świetnie radzi. Dzięki temu, że wywalili krzyże z urzędów
> i całkowicie oddzielili państwo od kościoła zaczęli wychodzić na prostą.
> Jeszcze jest biednie, ale jest coraz lepiej, bez porównania lepiej niż
> jeszcze całkiem niedawno.
> W końcu. Jeśli chodzi o laicyzację to
> ewenement w tamtym regionie i bardzo dobrze na tym wyszli. Zaczęli od
> tego, że był nakaz pisania "bóg" z małej litery, a z pracy zwalniają
> nauczycieli, którzy próbują indoktrynować religijnie na terenie szkoły.
> Wystarczy ludziom pokazać, że mogą myśleć samodzielnie.

Stalinizm w urugwajskim wydaniu, no nie mogę. Nawet mechanizm ten sam - jak
już bieda w narodzie sięga dna, pojawiają się lewacy ze swoim ,,my zrobimy
wam dobrze, porzućcie tylko swoje wartości i narodową tożsamość".
Z BIDY zawsze się rodzi tylko komuna.
LOL

,,Nakaz pisania ,,bóg" z małej litery", ,,zwalniają nauczycieli, którzy" <---->
,,myśleć samodzielnie".
LOL

Ty sam nie widzisz, jaki masz pie...nik w głowie, ale piszesz rzeczy, które
innym to pokazują wręcz modelowo. Do tego ,,samodzielnego myślenia" dołóż
jeszcze swoje marzycielskie hasełka w rodzaju ,,religie powinny zostać
zdelegalizowane" a to już będzie pelny obraz twojej bezdennej glupoty.
Czy raczej ZAKŁAMANIA.
Bo może az tak głupi to ty o nie jesteś.
Więc chyba czegoś tu NIE ROZUMIEM... panie BEZPIECZNIK?
:->

--
XL

26. Data: 2018-10-27 15:19:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-27 o 14:33, XL pisze:

> Ty-mnie? Chyba w marzeniach.
> :-))

Nie moja wina, że jesteś odporna na wiedzę.

> Ja mam akurat ilechcęgodzinny.

Czyli bezrobotny leń.

> Bo uczyć to trza umić. To po pierwsze.
> Po drugie - uczyć to ja, ale nie mnie.

Uczyć to trza umić.

> A po trzecie i najważniejsze - lewactwo żałośnie podpina się pod
> naturalne!!!społeczne przemiany w wyniku rewolucji przemysłowej i 1 Wojny
> Światowej jak g...o do okrętu i krzyczy ,,Płyniemy!"

Trza też umić się uczyć.
https://www.polityka.pl/galerie/1653460,1,10-rzeczy-
do-ktorych-kobiety-jeszcze-niedawno-nie-mialy-dostep
u.read

> [...]
> Jedyna bezpośrednia ,,zasługa" lewactwa to to, że przez ponad pół mojego
> życia żyłam w zniewolonym czerwoną komuną kraju, sprzedanym w Jałcie

Nie wyciągnęłaś wniosków i dlatego zapisałaś się do organizacji
finansowanej przez ruskich.

> W kraju, w którym wtedy za kwiaty w ogródku, pomalowany płot i
> biało-czerwoną flagę w oknie na 3 maja czekały człowieka represje.

Gorsze niż obozy koncentracyjne faszystów?

> Lewactwo- robactwo!

Bo w kraju faszystowskim było lepiej i dlatego chcesz teraz powrotu
faszyzmu?

> Zmień ten podręcznik na normalny.

Cieszę się, że masz o Biblii takie zadanie.
Jest postęp. Nauka nie poszła w las i czegoś się nauczyłaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2018-10-27 15:44:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-27 o 14:54, XL pisze:

> Stalinizm w urugwajskim wydaniu, no nie mogę.

Nie możesz, bo nie rozumiesz.

> Nawet mechanizm ten sam

Nie. Nie ten sam.

>- jak
> już bieda w narodzie sięga dna,

To mądrzy ludzie szukają przyczyn.

> pojawiają się lewacy ze swoim ,,my zrobimy
> wam dobrze, porzućcie tylko swoje wartości i narodową tożsamość".

Łupienie ludzi przez funkcjonariuszy watykańskich i wciskanie ludziom
ciemnoty (żeby łatwiej było ich łupić), to nie są wartości, ani tym
bardziej narodowa tożsamość. To watykańska okupacja.

> Z BIDY zawsze się rodzi tylko komuna.
> LOL

Nie zawsze. Zajrzyj do podręcznika historii. Z biedy urodził się też
faszyzm. Na biedzie żerują też fanatycy religijni.
Bogatsze państwa zwykle są mniej religijne. Nie bez powodu.

> ,,Nakaz pisania ,,bóg" z małej litery", ,,zwalniają nauczycieli, którzy"

indoktrynują religijnie.

<---->
> ,,myśleć samodzielnie".
> LOL

Żeby pozwolić ludziom myśleć samodzielnie od czegoś trzeba zacząć.

> Ty sam nie widzisz, jaki masz pie...nik w głowie, ale piszesz rzeczy, które
> innym to pokazują wręcz modelowo.

To nie ja zapisałem się do ONRu (czy tam innego ich klona...) i nie ja
biegam do świątyni i nie ja finansuje leniów pasibrzuchów w czarnych
sukienkach (a na pewno nie z własnej woli).

> Do tego ,,samodzielnego myślenia" dołóż
> jeszcze swoje marzycielskie hasełka w rodzaju ,,religie powinny zostać
> zdelegalizowane"

Potrzeba na to trochę czasu, ale rozdział państwa od religii jest
możliwy jeszcze za mojego życia. Sam kościół mocno nad tym pracuje.

> a to już będzie pelny obraz twojej bezdennej glupoty.
> Czy raczej ZAKŁAMANIA.

Ale to nie ja kłamię, że ludzie mogą chodzić po wodzie i że religia to
samodzielne myślenie.
O innych bredniach z litości nie wspomnę.

> Bo może az tak głupi to ty o nie jesteś.
> Więc chyba czegoś tu NIE ROZUMIEM... panie BEZPIECZNIK?
> :->

Oczywiście, ze nie rozumiesz.
Gdybyś się uczyła historii, to byś rozumiała i nie zapisywała się do
faszystowskich organizacji finansowanych przez ruskich i nie finansowała
watykańskiego okupanta.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2018-10-27 16:44:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Gdybyś się uczyła historii, to byś rozumiała i nie zapisywała się do
> faszystowskich organizacji finansowanych przez ruskich i nie finansowała

...tylko przystała do WAS, bezpieczników-przebierańców w rodzaju
,,bezpartyjni samorządowcy"?
Uhmmmm...

Pozwolisz, bezpieczniku, że na tym zakończę wszelkie tracenie tu z tobą
czasu, bo w zw. z nowymi zadaniami mam mnóstwo nowej pracy.
W jedynej NARODOWEJ partii w Polsce.
Tak, jak chciałam.
--
XL

29. Data: 2018-10-27 17:01:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-27 o 16:44, XL pisze:

> ...tylko przystała do WAS, bezpieczników-przebierańców w rodzaju
> ,,bezpartyjni samorządowcy"?
> Uhmmmm...

Nie wiem o czym piszesz, ale przyzwyczaiłem się już do twoich urojeń.

> Pozwolisz,

Pozwalam.

> bezpieczniku, że na tym zakończę wszelkie tracenie tu z tobą
> czasu, bo w zw. z nowymi zadaniami mam mnóstwo nowej pracy.
> W jedynej NARODOWEJ partii w Polsce.
> Tak, jak chciałam.

Jest jeszcze mnóstwo do zrobienia:

http://polityczek.pl/uncategorised/9119-dziewczyna-w
stawila-sie-na-religii-za-osobami-lgbt-ksiadz-strasz
y-ja-ze-nie-dopusci-do-bierzmowania

http://polityczek.pl/uncategorised/9101-ks-chyla-w-s
zkolach-scieraja-sie-dwa-modele-jej-rozumienia-katol
icki-punkt-widzenia-i-totalitaryzm

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2018-11-02 12:08:10

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-27 o 14:40, XL pisze:

> Kto tu twierdzi, że mamy wolność? Wolność w UE? Smutny to żart.

No nie wiem, osobiście uważam że ta namiastka wolności którą u nas można
zaobserwować to tylko za sprawą Unii. Inaczej prawie każdy Polak byłby
już tylko na służbie panów Jana K i Zygmunta Ż.

> [...]
> wsi mieszkając mleka nie mam gdzie kupić - w okolicy krów może z 6,
> musiałam w sąsiedniej gminie szukać. Prowadzenie gospodarstwa to dla

W moim rejonie Wielkopolski jest zupełnie inaczej - królują małe
gospodarstwa rolne. Jednak gospodarka na nich niczym się nie różni od
tej prowadzonej na paru dużych, ta sama chemia i ta sama intensywność
stosowania. Mało tego - te same maszyny rolnicze degradujące ziemie.
Pytam takiego jednego chłopa - po co ci to traktorowe monstrum na te
parę płachetków ziemi,  ano -  dawali za 1/3 ceny to i wziąłem.

,,Nobliści"!
Nauczycielka.
Idźcie na ,,Kler"!
Pis to stan umysłu