Re: Front Wyzwolenia Krasnali Ogrodowych

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Front Wyzwolenia Krasnali Ogrodowych
From: XL <i...@g...pl>
Date: 28 Oct 2022 08:02:12 GMT

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> pasek grozy
> z ostatniej chwili
> kancjerta nie budiet
> w Kijowie , wielka smuta
> bo światowej sławy pianista
> ( dosłownie ) zajebał fortepian
> i zapomniał . . . więc , się ukłonił
> " my name is Volodymyr Zelensky "
> to wystarczyło nieszczęsnym kibicom
> do wycia sopranem z islamskich haremów
> pod wpływem syndromu sztokholmskiego itp

Brzmi super, ale daj to po naszemu, bo ciekawe, please ??

> a propos : szwedzki zastępca ( zatępcy spalonego
> w kilka godzin po ukąszeniu * superPszczółką *
> owocem miłości Spider-Man'a z Batman'em )
> ogłosił że nie znaleziono śladów trotylu
> w Bałtyku , na żadnej ruskiej rurze
> a bąbelki to nie bąbelki lecz
> w zipoloc bags paszporty :
> ruskie uciekając przed mobilizacją
> zapchały , rury puściły , resztę z prądem itd

Czy Rosjanie już zrozumieli, co im robi ten psychopata Putin? O ILE ON W
OGOLE JESZCZE ISTNIEJE - bo podejrzewam, że funkcjonują już tylko jego
kolejne sobowtóry, a słowo ,,Putin" jest już tylko
symbolem/maską/hasłem/figurantem/pacynką jakiejś ruskiej oligarchicznej lub
wojskowej organizacji na potrzeby polityki ogłupiania ciemnego ruskiego
tłumu ,,potęgą Rassiji".
No może nie aż tak ciemnego, aby tłum przynajmniej nie uciekał przed
mobilizacją na mięso armatnie.

Nb. czy naprawdę nikogo nie zastanawia, że pacynka nie zamknęła granic
przed ogłoszeniem mobilizacji? Seriously nikogusieńko?
Mnie się to od razu rzuciło w oczy. Pacynka dobrze główkuje: wyjadą głównie
najbogatsi, a głównie biedota pozostanie, więc to ją się przerobi na
mielonkę, a bogaci kiedyś wrócą i będą odbudowywać Matuszku Rassiju, jeśli
ją trafi szlag. A tym, co nie wrócą, zaharapci się wszystko, co
pozostawili.

> N'oublie pas de payer ta redevance !
> https://youtu.be/DjTVH4fXaIE
> ______________________
>
> i już , po obiedzie , checklist
> i start , do następnego etapu
> (o: moja zaKochana wie , że
> to są prawdziwe wakacje :o)
> więc juz nie będę miał okazji
> tu zerkać (o: przy okazji :o)

Ooooo, szkoda. Serio. Lubię poczytać Twoje węzełki i je rozplątywać, bo
wychodzą mi z tego rzeczy nadzwyczaj ciekawe.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.