Re: GLAZURA- Amator potrzebuje pomocy !!!

From: "Andrzej Konarski" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: GLAZURA- Amator potrzebuje pomocy !!!
Date: Tue, 26 Jul 2005 17:01:10 +0200

> [...]
> uważając żeby jego poziom nie przekroczył poziomu podłogi w pozostałym
> miejscu. A potem możesz wypoziomować podłogę wylewając warstwę wylewki
> samopoziomującej.
> Jeśli natomiast powierzchnia podłogi jest pod skosem, to proponuje
> użyć wylewki samowyrównującej z tym, że w miejscach gdzie jej zużycie
> będzie większe to można również wylać trochę cementu. Zabieg z
> cementem z jednej strony pozwoli zmniejszyć koszty przygotowania
> podłogi natomiast z drugiej strony przedłuży on trochę czas potrzebny
> na przygotowanie podłogi o czas jego schnięcia.

Nie chodzi mi o czas schniecia tylko o rowna powierzchnie
Znajomy inny dzis mi poradził abym zerwal parkiet i dal z wylewki cementowej
5cm i rownal ja paca jadac po dwóch wypoziomowanych rurach.I tak dalej
powoli caly pokój.

> Ja klej nanosiłem zarówno na płytkę jak i na podłogę. Odpowiednią
> ilośc kleju potrzebną na pojedynczą płytkę nanosiłem na podłogę przed
> klejeniem każdej płytki z osobna. Klej rozprowadzałem odpowiednią pacą
> z kwadratowymi ząbkami.
> Jeśli podłoga będzie wypoziomowana i każda płytka przyklejana
> równomiernie z użyciem takiej samej siły przy dociskaniu to musi wyjść
> równo :)
> Płytki dociskaj kolejno na środku i każdym rogu po kolei. Dobrze jest
> kończyć dosiskanie używając poziomicy bo dociskając poziomica oprze
> [...]

Tak myślałem dzięki.

> Usuwaj na bieżąco nadmiar kleju, który będzie zbierał się między
> płytkami. Dopóki klej jest świeży to jest to bardzo proste, ale jak
> wyschnie to niezle trzeba się nadrapać, żeby zrobić miejsce na fugę.
> :)

ok

> Do przycinania płytek proponuję zorganizować sobie odpowiednią piłę do
> ceramiki. I ciąć płytki jednocześnie nawilżając je. Wszelkie nożyki i
> inne proste urządzenia oferowane w Castoramie u mnie nie sprawdziły
> się. Używając odpowiedniej piły z nawilżaczem nie zniszczyłem ani
> jednej płytki.

tzn znajomy mi poleca jakąś maszynke do płytek bo ma i mówi że dobra jest.

> Życzę powodzenia. Też miałem obawy, gdy się za to zabierałem po raz
> pierwszy, szczególnie, że zdecydowałem się na "caro". Wyszło mi w
> sumie bardzo ładnie. Żona jest zadowolona, a to juz bardzo dużo :)

Najbardziej sie boje tego kładzenia wylewki betonowej uhhhh :( Ale nie mam
kasy dla kogoś za robocizne
A chodzi o przygotowanie podłogi pod akwaria i efekt bo to bedzie pokój
mieszkalny.
DZIĘKI