Re: GLAZURA- Amator potrzebuje pomocy !!!

From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: GLAZURA- Amator potrzebuje pomocy !!!
Date: Tue, 26 Jul 2005 21:23:25 +0200

Andrzej Konarski wrote:

> Ale ktoś mi odradza te wylewki bo mówi żę wcale nie poziomują i
> pod
> nimi płytki szczelają.

Nie słuchaj ktosia, bo najwyraxniej nie za bardzo wie o czym
mówi. Oczywiście, że wylewka sama nie poziomuje, tylko trzeba jej
w tym trochę pomóc, chocby ją równo rozprowadzić. A co do
strzelania - chyba jak się ni9e odczeka wymaganego czasu, tylko
od razu płytki zacznie kłaść.

> No właśnie za bardzo w goglach nie moge znależć ale to mnie
> mniej
> przeraża niż samo przygotowanie pod płytki a musze napewno bo
> znajomy
> robił i pod parkietem miał masakre. POZDRO

http://www.atlas.com.pl/doradztwo/instrukcje/instruk
cja.php?c1=glazura&c2=Uk%C5%82adanie%20na%20%C5%9Bci
anie

http://www.pphu-arkadia.pl/por5.html

http://www.panel.biz.pl/por01.html

Pod starym parkietem w bloku zwykle będzie stara płyta
paździerzowa i resztki lepiku. Na dobrą sprawę wszystko możesz
zebrać za pomocą łopaty, do gołego betonu płyty stropowej. Warto
wtedy dać na spód warstwę podłogowego twardego styropianu, żeby
Cię sąsiedzi z dołu nie znielubili i dopiero na to wylewkę.

J.