Re: Gdansk gdzie zaparkowac

Data: 2001-08-02 08:59:50
Temat: Re: Gdansk gdzie zaparkowac
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl>

Użytkownik <i...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> CZesc,
>
> Byc moze, ze przyjedziemy w piatek 10 do Gdanska, ale ja zupelnie nie znam
> Gdanska a bedziemy cala rodzina - gdzie mozna na ten dzien zaparkowac
samochod -
> (parking strzezony), azebysmy np. mogli podjechac tramwajem lub przejsc
pod
> golego faceta na piechote.
>
> Inna sprawa, ze moze potrzeba nam noclegu na noc 9/10 oraz 10/11 coby maz
> dziecmi poszlli spac, a ja moge kontynuowac spotkanie ;-)
>
> dzieki za wszelkie sugestie

Parking strzeżony jest też: przed budynkiem Lotu skręcić w prawo za
odwalonym na złoto Bankiem, potem znów w prawo (żeby nie wjechać na Długą),
jechać ta uliczką kawałek (po prawej stronie bedą dupy tych cholernych
banków) i po lewej jest parking.

Wkn
ps. a w ogóle to ciężko zaparkować, bo teraz jarmark i wiele parkingów
nieczynnych, np. na Szerokiej zaparkowanie graniczy z cudem, wszędzie budy!