Re: Gdzie najtańsze żaluzje drewniane i rolety?

From: "JJAAGG" <j...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Gdzie najtańsze żaluzje drewniane i rolety?
Date: Thu, 3 Mar 2005 13:52:29 +0100
Sender: j...@p...onet.pl@80.48.255.52

> Ale w IKEI jest chyba tylko 1 kolor moze 2 i co mam brac jak leci :PP

No wiadomo ze nie wszystkim przypasi. Co do kolorow to sa jasne, i ciemne
bejcowane + chyba biale. Mnie przypasowaly te ciemniejsze bejcowane bo
podlogi mam w kolorze wisni a sciany jasne piaskowe. Wyglada zajebiscie. I
coby uprzedzic dalsze wypowiedzi w Ikei jest szereg zaluzji w okreslonych
wymiarach, szerokosci 60,80,100 i chyba 120 a wysokosci 170 i 250. Mozna
sobie sprawdzic na stronie. Jesli chodzi o dlugosc to latwo sie je skraca.
Jezeli chodzi o szerokosc to tez mozna ale trzeba poswiecic troche czasu i
precyzji. W kazdym razie ja uzyskalem oczekiwany efekt i na moim oknie w
sypialni zaoszczedzilem kilka stow. Teraz robie przymiarke w ten sam sposob
do okien parteru. Acha i jeszcze jedno. Zaluzje mozna montowac na sciane
przed oknem. Nie trzeba wtedy zylek do trzymania gdy okno jest uchylone. Nie
trzeba sie rowniez martwic o szerokosc bo zachodza na sciane. Stad moim
zdaniem ich wysokosc 170cm: okno okolo 150+20 zachodzi nad oknem tak aby po
zwinieciu do gory mozna bylo otworzyc skrzydlo. To samo dla wysokosci 250.

pozdrawiam
Marcin