Gdzie się wykastrować?

81. Data: 2006-01-17 21:22:56

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> obraze
>
> lipna antena, nie ten wspolczynnik skrocenia lub zle dobrany kwarc :p
> proponuje autostrojenie heterodyny :-)

Wrr...brzmi ciekawie, ale przyznam, ze u mnie sprzet dopiero co
rozpakowany i wymaga jeszcze odpowiedniego przygotowania. Instrukcja
obsługi gdzieś mi sie zapodziała, to moze wpadniesz i pomozesz w
dostrojeniu odbiornika ;P

--
Pozdrawiam Mateusz

82. Data: 2006-01-17 21:36:08

Od: "Józef Kulebiak" <c...@n...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozpakowany i wymaga jeszcze odpowiedniego przygotowania. Instrukcja
> obsługi gdzieś mi sie zapodziała, to moze wpadniesz i pomozesz w

Jeśli osoba przedstawiająca się jako ape jest kobietą: OK, Ta Grupa.
Jeśli osoba przedstawiająca się jako ape jest mężczyzną: NTG; właściwa
grupa: alt.pl.homoseksualizm.

83. Data: 2006-01-17 21:38:13

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" napisał:

> zle dobrany kwarc :p

Litości! Nie dość, że w pracy każą mi kwarce kupować, chociaż znam się
na nich jak kura na pieprzu, to jeszcze na pss? Bosh... ;/

> proponuje autostrojenie heterodyny :-)

Bacikiem ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

84. Data: 2006-01-17 21:42:14

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Wilczyński napisał(a):

> Chodziło raczej o to, że głową muru nie przebiję. Nigdy nie próbowałem
> bliżej zaznajomić się z kobietą i po prostu nie potrafię. W tej

potrafisz, każdy potrafi,

tylko niekażdy zdaje sobie z tego sprawę :)

> dziedzinie rzeczywistości (społecznej ?) nie ma żadnego algorytmu,
> procedury, chyba nawet heurystyki, niczego. Przecież nie podejdę do
> kobiety i nie powiem "podobasz mi się, czy możemy się spotkać". Poza
> tym boję się, że każda próba nawiązania bliższego kontaktu mogła by
> zostać potraktowana jako jakaś forma napastowania, "access violation",
> że tak napiszę.

przesadzasz :-P

> Kiedy ktoś nawiązuje kontakt z kobietą, wszystko dzieje się w
> środowisku just-in-time, i to bez żadnej możliwości debugowania :) Nie
> można ćwiczebnie uruchomić procesu, w dowolnej chwili przerwać, usunąć
> błędów i uruchomić od nowa.

to sie nazywa życie...

a błędy zawsze można naprawić, w mniejszym bądź większym stopniu :)

> Przesadziłem z tym postem o kastracji, przepraszam. Czułem się
> sfrustrowany, nie miałem gdzie się wykrzyczeć i walnąłem - jak łysy
> grzywką o kant kuli, można powiedzieć.

:)

> Nawet fioletowy wykastrowany kot ? ;)

nie znam sie na kotach, ale czemu nie ?? :>

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

85. Data: 2006-01-17 21:45:24

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox napisał(a):

> - źle podchodzisz, bo w głębi zakładasz, że to nadal jest memłoch tylko coś
> się z nim stało. Tymczasem po resecie to już może być AUTENTYCZNIE fajny
> facet.

coby pozostać w tematyce jaka ostatnio przewija się przez pss

- najlepszy reset, to piwny reset :-P

86. Data: 2006-01-17 21:47:06

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> napisał w
wiadomości news:dqjohl$frb$2@news.onet.pl...

> coby pozostać w tematyce jaka ostatnio przewija się przez pss
> - najlepszy reset, to piwny reset :-P

i juz cie lubie :-P

--
pozdro
ape

87. Data: 2006-01-17 21:47:32

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan Wilczyński napisał(a):

> Wcale nie tak niedawno zauważyłem, że pod względem rozwoju
> emocjonalnego znajduję się na poziomie czternastolatka :(

nie jest źle... bo:

a) zdajesz sobie z tego sprawę

b) niektórzy zatrzymali sie w rozwoju emocjonalnym na niższym poziomie ;)

Emi, wieczorna szajba wynikająca z chwilowego niedoboru seksu ;)

88. Data: 2006-01-17 21:47:34

Od: "Marek Celiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> - rozumiem, że to pod wpływem książki ale pomyśl sam zanim zaczniesz
> powtarzać jakieś autorytety w złym kontekście. Software to są
> przekonania i
> postawy, nawykowe sposoby percepcji, które każdy w dowolnym momencie
> może
> dowolnie zmienić.

Nawykowych sposobów percepcji nie da się _dowolnie_ zmieniać.
Nie jest też prawdą, jakoby zmiana postawy nie zmieniała wag
synaptycznych w sieciach neuronalnych mózgu. Oczywiście, że zmienia.
Zmiana postaw zmienia więc strukturę anatomiczną mózgu na poziomie
mikro (poziomie pojedynczych synaps) i na poziomie receptorów
synaptycznych. Pod wpływem emocji łatwiej zmieniać postawy, ponieważ
większa ilość katecholamin zwiększa plastyczność sieci, m.in. przez
przyspieszenie transkrypcji i translacji genów kodujących fragmenty
receptorów glutaminiamu.

> Przekonanie od
> mózgu chcesz odrywać?

Napisałem coś _dokładnie odwrotnego_ - procesy psychiczne to
epifenomeny procesów neurofizjologicznych.
Więc:
Software ~ fizjologia
Hardware ~ struktura anatomiczna

89. Data: 2006-01-17 21:52:20

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tylko coś
> się z nim stało. Tymczasem po resecie to już może być AUTENTYCZNIE

nie wiem. nie gustuje w facetach. nawet po resecie..
po czesciowej wymianie hadrware (vide miriam interface) rowniez :>

--
pozdro
ape

90. Data: 2006-01-17 21:55:38

Od: "Marek Celiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Celiński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> większa ilość katecholamin zwiększa plastyczność sieci, m.in. przez
> przyspieszenie transkrypcji i translacji genów kodujących fragmenty

Konkretny przykład: pod wpływem stymulacji dopaminergicznej hipokampa
za pośrednictwem (niedawno odkrytego) szlaku dochodzącego z jądra
półleżącego (nucleus accumbens), czyli brzusznego prążkowia (ventral
striatum), nasila i wzmacnia proces tworzenia się LTP (długotrwałego
wzmocnienia synaptycznego). Aktywność brzusznego prążkowia następuje
pod wpływem nagrody i przyjemności. Wynika z tego, że wydarzenia
przyjemne są łatwiej zapamiętywane.

PROSZĘ O OPINIĘ - SOCJOTERAPIA-GWSH GDAŃSK
Problem życiowy - krótkie
Nieumyslny blad, w sztuce ;o
[OT] pilotaż do pracy mgr
Psychologia kliniczna