Re: Głowy nie utniemy, ALE...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Głowy nie utniemy, ALE...
From: XL <i...@g...pl>
Date: 01 Feb 2019 13:36:59 GMT

<Kviat> wrote:
> [...]
ie-wyplacze-ma-mocnego-przeciwnika-

> Do kawałka drewna/metalu/złota (złote, a skromne...) powieszonego na
> ścianie.

No właśnie! Wreszcie zajarzyłeś.
NIE MODLIMY SIĘ DO DREWNA, ZŁOTA, METALU, KAMIENIA, PLASTIKU itd.

> Jeżeli nie modlicie się do krzyża,

,,Do kawałka drewna/metalu/złota"

> to po cholerę wieszacie to na
> ścianach. Albo w sejmie?

Bo nam wolno. Po prostu.
Mamy prawo wieszać nasze symbole:
symbole Krzyża, symbole Orła Białego, flagę Polski, portrety naszych
Bohaterów.
Ty możesz też swoje symbole powiesić. Może genitalia? Tak, to by było
świetne.

> Nie znasz moich kolegów.

Ależ znam. Tacy sami lewacy jak ty. Innych nie masz.

> Ale na pewno się ucieszą, gdy opowiem im, że rasistka napisała, że są fajni.

I w dodatku narcyz :-))

> Nie wiem skąd masz takie doświadczenia z kolegami, ale moi koledzy tego
> nie robią.
> A przynajmniej mi się nie chwalili, że coś takiego robią. Więc skoro ja
> nie wiem czy robią czy nie, to ty tym bardziej.

Robią.
https://www.google.pl/amp/s/www.pudelek.pl/artykul/1
05776/w_warszawskim_teatrze_pokazano_seks_oralny_z_p
apiezem_janem_pawlem_ii/%3famp=1

> Moi koledzy nie kolegują się z rasistami, więc też nie mieli okazji ci
> powiedzieć co robią.

Spróbowaliby.

> Czyli krótko pisząc: znowu masz urojenia, albo celowo zmyślasz.

> Mamy XXI wiek, komputery, ludzie w kosmos latają, a wy nadal
> zastanawiacie się do czego mogą lub nie mogą służyć czyjeś genitalia.

Powieś swoje na półksiężycu z gwiazdką albo na gwieździe Dawida - jest w
końcu XXIwiek, bądź nowoczesny. Cyknij fotki, daj do netu i podaj pod
spodem swoj adres.
Bądź rzetelny w byciu nowoczesnym!
Ze dwa dni tej ,, nowoczesności" ci prognozuję.

> Bredzisz.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Ukrzy%C5%BCowanie
> Kara ta była stosowana nierzadko na masową skalę, jak w roku 71 p.n.e.,
> gdy ukrzyżowano[1] około 6000 uczestników powstania Spartakusa[2].
>
> Ale skąd ty możesz o tym wiedzieć, skoro na lekcjach historii spałaś?

> Jakby go nie ukrzyżowano, tylko zadźgano włócznią, to wieszalibyście
> włócznie? I modlili do włóczni?

No zadźgano. Dla pewności.
Więc wieszamy te włócznie, tępaku?

--