Re: Głowy nie utniemy, ALE...

Subject: Re: Głowy nie utniemy, ALE...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Fri, 1 Feb 2019 17:19:57 +0100

W dniu 2019-02-01 o 16:07, XL pisze:
> <Kviat> wrote:

>> No i sama widzisz, że zmyślasz.
>> Nie znam tych ludzi :)
>
> Nie musisz.
> Macie wspólne pole morficzne.

Dobre :)
Aż to zostawiłem.
Już nie są moimi kolegami, ale mamy wspólne pole morficzne i stąd ich
znasz. Jak tam ci w tym polu morficznym? Trzeba umieć pływać? Masz jakiś
basen z polem morficznym?
:):)

> Oczywiście! Podzielili sobie ludzi po swojemu - na ,,rasistów" i tych
> ,,bezpiecznych" :-D

I czego nie rozumiesz? Rasiści są niebezpieczni.

> Ja mam swoje podziały - lewactwo i reszta świata.
> Twoje trzymaj w spodniach.

Nie interesuje mnie gdzie trzymasz swoje podziały, choć miejsce wybrałaś
ciekawe.

> Lewacy swoje pragnienia worowadzają w czyn. Doceń moją łagodność.

Z prawacką łagodnością ludzie już się zapoznali. Możesz o tym poczytać w
podręczniku historii. Tym nie nie zaskoczysz.
Zaskakujące są twoje pomysły wieszania jajec na półksiężycu.

> Ja ci NAJPIERW powiem, czemu ty jej nie masz: bo ty paskudny tchórz jesteś,
> jak każdy ,,nowoczesny" lewak - ty wiesz, że u ,,niebezpiecznych prawaków"
> grozi ci w najgorszym wypadku zebranie w wizjer,

Dlaczego napisałaś "niebezpiecznych prawaków" w cudzysłowie, skoro mi
coś grozi?
No to są niebezpieczni, czy nie są?

> ale u Żydów i muzułmanów
> to tak lekko by już nie było.

To ciekawe. Prawactwo to jakaś inna religia?
Zawsze sądziłem, że wśród żydów i muzułmanów prawaków nie brakuje. A tu
się okazuje, że to kolejna religia.
Bardzo ciekawe.

> Ty swoje ,,poglądy" potrafisz wygłaszać tylko
> zza węgła, ale w obliczu realnych konsekwencji to ty poglądów zadnych nie
> masz.

Ale jakich realnych konsekwencji? Przecież prawacy nie są niebezpieczni...
Mam się czegoś obawiać?

> To analiza twojej lewackiej osobowości.

Ale to nie ja chciałem wieszać jajca na półksiężycu, tylko ty.
To raczej analiza twojej osobowości.

> ON - Jezus. Tępaku.

Nie on jeden został powieszony na krzyżu. Tępaku.

> Za komuny jak najbardziej. A ty tylko wtedy byłeś pilny i ambitny :->

To znaczy, że zaskoczyłem cię tą informacją z linka? Nie wiedziałaś o
tym do tej chwili?
No to się dowiedziałaś. Lepiej tak późno, niż wcale.

> Kto?

Religianci. A kto?

> Kto?

Ci sami, którzy go powiesili na krzyżu.
No więc dlaczego nie pejcz (czy co oni wtedy używali do chłosty), tylko
krzyż? Albo dlaczego tylko krzyż, a nie krzyż i pejcz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr