Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

Data: 2015-02-21 20:30:23
Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

W dniu 21.02.2015 o 16:20, FEniks pisze:

> A dlaczego miałby coś takiego podpisywać? Czy kiedy kupuję samochód,
> proszę sprzedawcę/producenta o podpisanie gwarancji, że tym samochodem
> się nie zabiję, ani nie spowoduję wypadku?...

Analogia naciągana :)
Oczywiście, że od producenta auta masz gwarancję, że jest ono bezpieczne
i wszystkie układy działają zgodnie z założeniami.
W przeciwnym wypadku bez problemu otrzymasz odszkodowanie, często nawet
bez wzywania producenta przed sąd.
Z lekami i lekarzami już nie jest tak prosto:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)