Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

Data: 2015-02-23 14:50:49
Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: krys <k...@p...onet.pl>

Pszemol wrote:

> Myślę, że taki obraz jest bardzo podobną grą na uczuciach.

A jaką zyskowną.

> :-)
> Szczerze mówiąc, to pisząc te słowa nie zdawałem sobie sprawy że
> te głupoty, wręcz jawne bzdury mylące ADI z dawką toksyczną mógł
> napisać ktoś, kto podpisuje się tytułem doktora... Nadal nie mogę
> się zdecydować czy autor jest patentowanym głupkiem, który wierzy
> w te słowa, czy jest świadomym manipulatorem piszącym kłamstwa
> z wyrachowania aby osiągnąć konkretny (anty-szczepionkowy) cel.

> Ale czy już rozumiesz co to jest ADI czy dalej mylisz ją z dawką
> toksyczną?

ADI (ang. Acceptable Daily Intake) - dopuszczalne dzienne spożycie
(tłumaczone również jako: dopuszczalne dzienne pobranie lub dopuszczalna
dzienna dawka), wskaźnik określający maksymalną ilość substancji, która
zgodnie z aktualnym stanem wiedzy może być przez człowieka pobierana
codziennie z żywnością

"...dopuszczalna dzienna dawka aluminium wynosić może maksymalnie 25 mcg.
[...]
nigdzie nie wyjaśnia się, dlaczego w szczepionkach może być 10 do 20 razy
więcej aluminium, czyli od 1000 do 2000 %"

> Oczywiście. I co to zmienia? Twoje zastrzeżenia i pytania sugerują
> że inaczej rozumiemy funkcje i znaczenie ADI...

IMHO jeżeli dopuszczalna dzienna dawka wynosi 30 g, a dostanę 300g, to mój
organizm nie ma szans sobie z tym problemem poradzić.
Tak na chłopski rozum.

> No właśnie próbowałem zweryfikować i wyszło mi że pisze bzdury.
> Napisz jak Ty weryfikowałaś to co przeczytałaś... chętnie przeczytam.

Naukowo nie jestem w stanie zweryfikować ani Jaskowskiego, ani rejonowego
lekarza. Dlatego muszę komus zaufać. A ponieważ spotykam sporo przypadków
potwierdzających to co twierdzi J. , gotowa jestem zaufać jemu i ponieśc
konsekwencje ewentualnego złego wyboru.
Tym bardziej, że on mi nie mówi "nie szczep" - on mi mówi "powinnac miec
prawo zadecydować, czy chcesz zaszczepic"

> Rozwiń proszę temat - jakie to obserwacje? Co obserwowałaś?

Cudze dzieci, które ni z gruszki, ni z pietruszki zapadły na autyzm,
cukrzycę, k?óre rok w rok zaliczają grypy, pomimo szczepienia.

> ??? Nie rozumiem.

Nie ma człowieka, który nigdy nie da się zmanipulować. Są tylko tacy, którym
się wydaje, że sa odporni na manipulacje.

> Czy jeśli sięgniesz do źródła i przeczytasz sobie definicję użytego słowa,
> wywnioskujesz z tego że autor próbuje Cię zmanipulować do pewnego
> błędnego przekonania to właśnie uniknęłaś manipulacji.
>
> Napisz, proszę, jak rozumiesz ADI - porozmawiajmy o tym spokojnie...
> Bo widzę że w zrozumieniu ADI jest sedno zrozumienia tego, że odwoływanie
> się do ADI i "przekraczania" go w kontekście szczepionek jest
> NIEPOROZUMIENIEM.

Wyżej masz definicje. I moje IMHO.

> Ale wiara jest tu niepotrzebna skoro mozesz użyć WIEDZY.
> On Cię okłamał - Ty jeszcze tego nie widzisz.

I nie zobaczę. Bo im dalej w las, tym więcej drzew.

> Chętnie Ci to pokażę - chyba że nie chcesz tego zobaczyć :-))))
> Zmuszać Cię do niczego nie zamierzam...

Nie jesteś w stanie mnie do niczego zmusić, mam podły charakter.

> A co pozwala Ci podwazać dokonania innych lekarzy, którzy są ZA
> szczepieniami?

Obserwacje i poczynania aparatu.
Jakoś nie zauważyłam, żeby ludzie rękami i nogami bronili się przed czymś,
co uważają za słuszne, i zeby państwo kijem ich do tego dobrego naganiało.
W przypadku szczepionek, tego dobrodziejstwa, jakoś tak jest, że jak ktoś
ośmieli się nie skorzystać, to ma przeciwko sobie aparat państwa. Dla mnie
wystarczający powód do zastanowienia się, co jest grane.

> Piszesz, że nie masz wykształcenia ani doświadczenia a jednak SAMA
> WYBIERASZ tych a nie tamtych - jak dokonujesz tego wyboru? Na ślepo?

Zupełnie tak samo, jak pralki i lodówki.

> Napisałaś że brakuje Ci wiedzy i doświadczenia aby zrobić świadomy wybór.

> Czyli słuchasz tych co zaprzeczają istnieniu ewolucji, tych co zaprzeczają
> okrągłości Ziemii i tych co zaprzeczają że ludzie wylądowali na Księżycu?
> :-)))

Nie. zupełnie innych "wariatów" słucham. Takich, którzy mi mówią, że mam
prawo wyboru, bo nie jestem totalną idiotką, żeby ktoś musiał za mnie
myśleć, organizować mi, dbać o mnie.

> Moim skromnym zdaniem wybór tego w co wierzysz powinien się
> opierać na zrozumieniu tematu, choćby częściowym, a nie na ślepym
> wybieraniu tylko "opozycjonistów" od głównego nurtu...
> To bardzo ryzykowna strategia wybierać wszędzie "wariatów"!
> Ja robiąc tak byłbym bardzo zagubiony na tym świecie...

Nigdzie nie użyłam "wszędzie".
W zgodzie z nurtem przeżyłam wystarczająco dużo czasu, żeby zastanowić się,
co mi tu nie gra.

> No ale jakie płyną wnioski dla Ciebie ze skojarzenia dwu faktów:
> - autor napisał bzdurę

Ty twierdzisz, że napisał bzdurę. A jak wiemy, nawet do LO nie chodziłeś;-)