Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

111. Data: 2015-02-21 20:36:22

Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:54e8d0c0$0$2199$65785112@news.neostrada.pl...

> Ale za to szwedzcy lekarze przyjeżdżają do nas zapoznawać się z
> zaawansowaną postacią raka szyjki macicy, więc nie miejmy kompleksów. ;-)

:-(

112. Data: 2015-02-21 20:40:57

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2015 o 16:00, Pszemol pisze:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Ciekawe masz skojarzenia :-)))

Jako technik mogę Ci podpowiedzieć, że takie nazewnictwo jest
powszechnie stosowane w elektrotechnice i podobnych dziedzinach.
Złącza nazywane są "męskie" i "żeńskie" co jednoznacznie i intuicyjnie
określa o które chodzi.
Również w innych językach określenia "male" i "female" są powszechnie
używane.
Skąd więc u Ciebie takie zdziwienie?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

113. Data: 2015-02-21 20:45:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesiaczek" <W...@v...pl> wrote in message

> Analogia naciągana :)
> Oczywiście, że od producenta auta masz gwarancję, że jest ono bezpieczne i
> wszystkie układy działają zgodnie z założeniami.
> W przeciwnym wypadku bez problemu otrzymasz odszkodowanie,
> często nawet bez wzywania producenta przed sąd.

Jest gdzieś do przeczytania treść tej gwarancji?
Bo jakoś to co do tej pory czytałem, dotyczy to tylko gwarancji
technicznej i jak Ci się urwie ośka i wylądujesz na drzewie
to producent wymieni Ci za friko pękniętą ośkę, ale za szpital
czy pogrzeb nie zapłaci. No chyba że TY (lub Twoi spadkobiercy)
nie wytoczą im sprawy sądowej dowodząc zaniedbania...

> Z lekami i lekarzami już nie jest tak prosto:)

Jest dokładnie tak samo.

114. Data: 2015-02-21 20:48:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> określa o które chodzi.
> Również w innych językach określenia "male" i "female" są powszechnie

jakie zdziwienie?

to do mnie pytanie?

115. Data: 2015-02-21 21:25:38

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2015 o 15:58, Pszemol pisze:
> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Dziękuję, chętnie skorzystałbym z oferty upieczenia czegoś :-)
>
> Przynajmniej popatrzyłbym, może czegoś nauczył, bo na razie
> moje chleby to takie sobie są - chciałbym aby były lepsze....
>
> Ale wora na oszołomów nie potrzebuję - wór przydaje się na
> coś, co chcemy trzymać, coś co się przydaje - oszołom jest
> dla mnie czymś co można wysłać gdzieś daleko poza orbitę ;-)

Przyszedł Pszemol do lekarza: Panie doktorze, worek mnie boli.
Mosznowy? Nimom!

116. Data: 2015-02-21 22:00:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 20:30:23 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> Z lekami i lekarzami już nie jest tak prosto:)

Producenci aut nie lobbują obowiązku ich kupowania przez obywateli pod
sankcjami karnymi...
--

XL
pewni siebie.

117. Data: 2015-02-21 22:05:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 21:25:38 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> Przyszedł Pszemol do lekarza: Panie doktorze, worek mnie boli.
> Mosznowy? Nimom!

Pszemol orbituje :-D

--

XL
pewni siebie.

118. Data: 2015-02-22 10:40:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-21 o 20:30, Wiesiaczek pisze:

> Analogia naciągana :)

Wiesz, każda analogia jest jakimś uproszczeniem. :) To moje porównanie
zasadza się na tym, że - w obu przypadkach - nie można wymagać od kogoś
wzięcia odpowiedzialności za coś, na co nie ma wpływu. Producent aut nie
ma wpływu na moją jazdę, a lekarze nie mają wpływu na to, jak zachowa
się konkretny organizm - 1 na 100, (na 1000, na 10000?) zareaguje źle.
Jeśli pójdziesz np. na wycięcie wyrostka, też nie zażądasz pisemnej
gwarancji, że wszystko skończy się w 100% dobrze. Organizm może spłatać
figla. W obu przypadkach mogę natomiast wymagać rzetelności w
wykonywaniu zawodu zgodnie ze sztuką i aktualną wiedzą.
I bynajmniej nie mam zamiaru tutaj stawać murem za wszystkimi lekarzami.
Zdaję sobie doskonale sprawę, że wielu jest konowałów.

Z tym że to jest zupełnie inny temat.

Ewa

119. Data: 2015-02-22 12:16:55

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
>
> Przynajmniej popatrzyłbym, może czegoś nauczył, bo na razie
> moje chleby to takie sobie są - chciałbym aby były lepsze....

Nie od razu Kraków zbudowano.

> Ale wora na oszołomów nie potrzebuję - wór przydaje się na
> coś, co chcemy trzymać, coś co się przydaje - oszołom jest
> dla mnie czymś co można wysłać gdzieś daleko poza orbitę ;-)

A skąd. Co miesiąc wystawiam wory do odebrania przez śmieciarzy;-)

J.

www.kontestacja.com

120. Data: 2015-02-22 12:18:45

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> A dlaczego miałby coś takiego podpisywać?

A dlaczego nie, skoro z czystym sumieniem poleca?

> Czy kiedy kupuję samochód,
> proszę sprzedawcę/producenta o podpisanie gwarancji, że tym samochodem
> się nie zabiję, ani nie spowoduję wypadku? Rolą lekarza (tak jak
> producenta samochodu) jest spełnienie rzetelnie swojego obowiązku,
> zminimalizowanie niebezpieczeństw przy użyciu sztuki swojego zawodu, a
> nie CUDOTWORZENIE.

Dostajesz rzetelną informację odnośnie skutków ubocznych - to gratuluję
lekarza. Mi się nigdy nie zdarzyło.

> BTW Ta ewentualna prośba do lekarza o podpisanie takiej gwarancji
> przypomina mi amerykańskie pozywanie McDonalda za zbyt gorącą kawę w
> kubku. ;)

To tylko test.

J.

www.kontestacja.com

Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki