Re: Gołąbki w rzymskiej sałacie

Data: 2016-09-23 02:00:58
Temat: Re: Gołąbki w rzymskiej sałacie
Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

FEniks pisze:
> [...]
labki-w-lisciach-winogron,7997/

golabki-w-lisciach-winogron.html#

85bki+po+turecku

> Znana sprawa. Ale te liście winogron to takie sobie są.

> Leniwe gołąbki, chyba na podobieństwo leniwych pierogów. Albo gołąbki
> leniwej gospodyni. Jak zauważyłam, dają to w szkolnych i przedszkolnych
> stołówkach, pewnie to jakiś produkt cateringowy. Co poniektóre dzieci
> jeszcze bardziej nie chcą tego jeść niż tych rozwiniętych z liści.
>
> Ewa

Szpinaku z mąki pszennej zaparzanej też nie chcą jeść - a ja szpinakiem
(ale już bez maki) mogę się zażerać na okrągło... Po prostu dupki
gotujące dla dzieci w przedszkolu wyobrażają sobie (sami w tym wieku
byli tak durni?) że przedszkolak w ogóle smaków nie rozróżnia, i każde
gówno zje.

--
Darek

P.S. Nie, nie zje + wypluje, a wypluty szpinak śliczne wzorki na ścianie
tworzy!