Re: Gotowe ciasto na pizzę a'la k*.* - czy ktoś próbował????

Data: 2005-06-17 22:40:38
Temat: Re: Gotowe ciasto na pizzę a'la k*.* - czy ktoś próbował????
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>

Le vendredi 17 juin 2005 ŕ 19:43:36, dans <d8v2do$h79$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Hm, mi cała zabawa z cienką pizzą włoską zajmuje 15 minut, 5 minut
> wyrabianie ciasta w robocie z mąki z solą i wodą tudzież drożdżami,
> potem maks. 10 minut rośnięcie (no, wcześniej trzeba drożdże nakarmić
> cukrem, ale zaczną bulgotać w 5 minut, a wtedy można pobawić się ze
> składnikami pizzy). Pieczenie w dobrym piekarniku nie zajmie więcej niż
> 15 minut, więc całość można zrobić mniej więcej w pół godziny, a jeśli
> ciasto już czeka na rozwałkowanie, to i krócej.

Najwyrazniej nie wliczasz czasu mycia robota... ani walkowania.

> Gotowiec chyba nie będzie szybszy. No i pewnie będzie pizzą po polsku,
> czyli miękką, grubą, tłustą bułą. Taka to rzeczywiście pewnie i 20 minut
> musi rosnąć.

Tak przy okazji : szybkosc rosniecia ciasta zalezy wg ciebie od grubosci
pizzy ? Bie wyglupiaj sie.

Poza tym obawiam sie ze nie mowimy o tym samym gotowcu. Ja kupuje juz
ciasto cienko rozwalkowane, nic z tego "grubego" nie wychodzi, bo niby
jak.

Ewcia

--
Niesz