Re: Grill wegetariański

Data: 2006-07-11 22:28:32
Temat: Re: Grill wegetariański
Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com>

There's no place like 127.0.0.1
"Valamarth" <v...@n...lubi.spamu.tlen.pl> wrote in message
news:e8tbsq$br2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam problem: podpowiedzcie mi jak spędzić miło czas przy grillu nie jedząc
> mięsa. Jeśli ktoś zna proste przepisy na smaczne potrawy... Tylko żeby
> były łatwe w przygotowaniu, bo niezbyt dobrze gotuję... Olga

Deser: Ananasa z grilla w syropie waniliowym.

straczek wanilii
szklanka brazowego cukru (jak najciemniejszy...)
pol szklanki soku z limonki
szczypata soli
caly ananas

Zrobic syrop waniliowy:
Straczek wanilii rozlupac i rozgniezc lyzka, i podgrzac na malym ogniu w
malym garnku z cukrem, sola i sokiem z limonki az sie cukier rozpusci.
Odstawic na 2-3 godziny. Wyjac wanilie i mozna przechowywac w lodowce przez
pare tygodni.
Ananasa obrac, wyjac rdzen i pokroic ananasa wzdloz na grube plastry
(wyjdzie 8) polac syropem i na grill na jakies 5-6 minut, po czym
przewrocic, i nastepne 5-6 minut. Podawac z syropem waniliowym do polania
jak kto lubi wiecej.
Syrop sie karmelizuje na grillu - pycha!
Przepis z telewizorow amerykanskich (Good Eats.)