Re: Grzane piwo - prosty przepis

Data: 2004-07-07 06:33:48
Temat: Re: Grzane piwo - prosty przepis
Od: "Hania" <v...@g...pl>

>KALETOWA też nie lubi jak jej zgrzytnie w zębach i popluwać trzeba, więc
>gotuje goździki w wodzie, aż puszczą kolor i zmiekną, zostawia je w wywarze.
>Gdy robi piwo to dolewa do grzejącego się piwa kustyczek wywaru
>goździkowego. W piwie goździki "słychać", a nic w zębach nie zgrzyta.

aach, Kaletowa to dziwnych starodawnych nazw uzywa-pytanie pomocnicze "co to
kustyczek"? (pewnie takie ciut, alem ciekawa)

>Z limonką? A jak? Wyciskasz sok, dodajesz plasterki do grzejącego się piwa?
>Ze skórką, czy bez?
>Oskoma mnie jakaś na tę limonke wzięła.

of kors, ze ze skorka! W skorce caly urok!!! takiego solidnego plasterka na
szklanke, czyli pol centymetra po szerokosci , albo jedna trzecia limonki na
butelke Tyskiego na przyklad, i do tego chlup slodzik, ale mysle, ze z
gozdzikami bedzie jesze bardziej odjechane :)

>KALETOWA, co ma dzisiaj mniejszy katar
i dobrze! lato kurde, nie? ;-//

Hancia, he, he
archiwum i przeszukiwanie newsów