Re: Guzek w męskiej piersi

Data: 2006-03-24 14:01:44
Temat: Re: Guzek w męskiej piersi
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl>

Bez cytowania bo wychodzi nieczytelnie. Także w ramach sympatii i
życzliwości radzę uzupełnić wiadomości:

1) o Celtach. Wbrew wiadomościom zaczerpniętym z Asterixa mieszkali nie
tylko w obecnej Francji.

2) _współczesnej_ nauce Kościoła Katolickiego, szczególnie o tym kto Jezusa
ukrzyżował. No chyba, że jesteś innego wyznania. W takim razie ten punkt
Cię nie obowiązuje.

3) doktrynach prezentowanych przez współczesny tzw. nurt narodowy. Przy
okazji można tam znaleźć przezabawne rzeczy.

he, he, 4) zasadach pisowni. Ja wiem, że pisanie 'żyd' to celowe działanie,
ale jest to błąd.

Krzysiek, EBP
Satrapa jest wcielonym postępem.