HELP!

21. Data: 2002-08-30 12:53:53

Temat: Re: HELP!
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agi ( fghfgh )" wrote:

> To spróbuj anyzu zwyklego- nie lubia tego zapachu ponoc.

Uprzedzam pytanie- dostaniesz go w sklepach Herbapolu.
Kolezance w ciazy nie powinno zaszkodzic :)
pzdr
agi

22. Data: 2002-08-30 12:56:35

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Uprzedzam pytanie- dostaniesz go w sklepach Herbapolu.
> Kolezance w ciazy nie powinno zaszkodzic :)
> pzdr
> agi

O! dzięki!
pozdr.Joanna wynoszona na korytarz
Pa!

23. Data: 2002-08-30 13:05:02

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra- ja swojego zapytam w niedziele ;))))))))
> agi wciaz pelna nadziei

Mam nadzieje że go przekonasz :))))))))))

Andrzej

24. Data: 2002-08-30 13:10:40

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> Mam nadzieje że go przekonasz :))))))))))

Pomyslimy nad "argumentami" ;))))))
agi

25. Data: 2002-08-30 13:21:06

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:aknqg7$ld7$1@news.onet.pl...

> Mam nadzieje że go przekonasz :))))))))))

a, jak nie, to napisz na grupę, postaramy się jakoś
pomóc:-)))
Sokrates

26. Data: 2002-08-30 13:21:44

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał
> w wiadomości news:aknqg7$ld7$1@news.onet.pl...

> a, jak nie, to napisz na grupę, postaramy się jakoś
> pomóc:-)))
> Sokrates

Dziękujemy Darku, jak to dobrze jest mieć kogoś na kogo można liczyc w
trudnych sytuacjach :)))))))))))

Pozdrawiam
Andrzej

27. Data: 2002-08-30 13:23:26

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3D6F6ED0.9A357AD7@poczta.onet.pl...

> Pomyslimy nad "argumentami" ;))))))

Wystarczy wydrukować wszystkie posty Andrzeja
Sokrates

28. Data: 2002-08-30 13:50:34

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:3D6F6ED0.9A357AD7@poczta.onet.pl...

> Wystarczy wydrukować wszystkie posty Andrzeja
> Sokrates

No właśnie, niezły pomysł. Jak gość poczyta i oceni gust agi co do facetów
to jest wolna na zawsze. A następny mój wątek to jak przekonać żonę do
przenocowania porzucocej przez jej TŻta kobiety :)))))) Bo przecież z mojej
winy więc jakoś musiałbym pomóc, no nie? ;))))))))))))))

Pozdrawiam
Andrzej

29. Data: 2002-08-30 13:55:34

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> Jak gość poczyta i oceni gust agi co do facetów
> to jest wolna na zawsze.

Hm.....
Niezupelnie o to mi chodzilo ;)))

> A następny mój wątek to jak przekonać żonę do
> przenocowania porzucocej przez jej TŻta kobiety :))))))

interesujacy pomysl....

> Bo przecież z mojej
> winy więc jakoś musiałbym pomóc, no nie? ;))))))))))))))

"ja tylko niose pomoc"

pzdr
agi

30. Data: 2002-08-30 14:04:26

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm.....
> Niezupelnie o to mi chodzilo ;)))

> interesujacy pomysl....

> "ja tylko niose pomoc"

Mnie też nie o to chodziło ale podchwyciłem Darka myśl by luźno podywagować
w celu przygotowania teoretycznego na każdą niespodziewaną ewentualność. W
takich sytuacjach lepiej sie nie budzić z ręką w nocniku ;))))))))))))))))

Andrzej

dziecko a smierc
Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn
mam problem
Prawda dzieka
Chrzciny