Heteromatrix

331. Data: 2009-10-22 21:45:29

Temat: Re: Heteromatrix
Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:88bcc928-ac66-45bb-adae-3ac487fe7086@a6g2000vbp
.googlegroups.com...

>Radart to zapluty katol, więc obrona przed agresją kk, będzie
>odbierana jako ataki na kk. Prawo mówi ,każdy ma prawo się bronić, oni
>chcieliby tą obronę i krytykę wykluczyć.

Bez chrztu, bez komunii, nie daje na tacę - ale zapluty ;)
Może być ;)

Tak sobie policzyłem ... Liczby są straszne ...
Na każdego katolika w polsce przypada około 50 Chińczyków
lub Hindusów, którzy naprawdę chętnie by się z nim zamienili
miejscem. Pal licho ten kk - jest ciepła woda,
darmowa szkoła i służba zdrowia ...

332. Data: 2009-10-22 21:48:47

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com>

> w Księdze genezis masz nas stworzonych na obraz i podobieństwo Boga,
> czyli obraża katoli dzieło Boga?

A słuchaj - może to nie chodzi o to, że Bóg miał penisa jak facet
i cipkę jak kobieta - tylko o ten owoc z drzewa wiadomości, po spożyciu
którego golizna okazała się wstydliwa? /Robakks/

333. Data: 2009-10-22 21:56:55

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Red Art wrote:
> U�ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
.googlegroups.com...

> Bez chrztu, bez komunii, nie daje na tacďż˝ - ale zapluty ;)
> Mo�e by� ;)
>
> Tak sobie policzy�em ... Liczby s� straszne ...
> Na ka�dego katolika w polsce przypada oko�o 50 Chi�czyk�w
> lub Hindus�w, kt�rzy naprawd� ch�tnie by si� z nim zamienili
> miejscem. Pal licho ten kk - jest ciep�a woda,
> darmowa szko�a i s�u�ba zdrowia ...

Katolicyzm jest ignoracją do cierpienia, bo są oderwańcami, obojętni
na ludzi cierpiących w ramach dogmatyki, i cały czas nie widzisz że
przez kk ludzie w polsce cierpią, natomiast bardzo często gdy mówi się
o ich błędach, definiujesz że to atak na kk, a tak mają katole, bo oni
uważają że nie podlegają krytyce.. Ale nie buddyzm. Po prostu nie
widzisz jak bardzo masz zdeterminowane zachowania katolicyzmem,
dlatego pisałem że pojmujesz buddyzm na rozum, ty go nie przeżywasz,
bo gdybyś go odczuł, zobaczyłbyś że coś jest nie tak.

334. Data: 2009-10-22 21:59:20

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...

>No zwyczajne, np; gdybyś przeprowadziła się do Iksi na wiochę, twoja
>tolerancja do homo byłaby podejrzana i za te odmienne zachowanie=tylko
>za tolerancje w wypowiedziach, byś była stadnie piętnowana jaka ta
>gorsza i prześladowana, bo ich zdaniem wspierasz zboczeńców.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Vincent_van_Gogh
http://rysunekmalarstwo.com/vincent-van-gogh/

"W roku 1888 van Gogh przeprowadził się do Prowansji, gdzie ostatecznie
ukształtował swój styl, intensywne barwy, przewagą ulubionych żółci, gruba
faktura i deformacja i podobne środki ekspresji. W tym czasie stworzył m.in.
"Nocna kawiarnia", "Taras kawiarni w nocy". Jego życie ciągle było bardzo
burzliwe, dawały o sobie znać problemy natury psychicznej. Kilkukrotnie tryb
życia prowadzony przez Vincenta doprowadził go niemal na skraj życia.W tym
okresie stworzył on największą ilość swych wybitnych dzieł. W 1889 r. van
Gogh został wypędzony z miasta, w następstwie czego artysta wyjechał leczyć
się w szpitalu psychiatrycznym w St. Remy. Zdiagnozowano epilepsję. W tym
właśnie okresie powstały "Irysy", czyli autoportret Vincenta, oraz seria
"Cyprysy". Doczekał się również pierwszych pozytywnych opinii wyrażanych
publicznie na temat jego prac."

335. Data: 2009-10-22 22:01:17

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> i cipkę jak kobieta - tylko o ten owoc z drzewa wiadomości, po spożyciu
> którego golizna okazała się wstydliwa? /Robakks/

No więc jeśli goliznę uważasz za wstydliwą, to narzarłeś się jabłek by
wpać w szpony zła.
Zwierzęta mają więcej godności, bo im ich własne siusiaki nie
przeszkadzają.

336. Data: 2009-10-22 22:07:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com>

> No więc jeśli goliznę uważasz za wstydliwą, to narzarłeś się jabłek by
> wpać w szpony zła.
> Zwierzęta mają więcej godności, bo im ich własne siusiaki nie
> przeszkadzają.

To skoro jesteś taka mądra to dlaczego nie chodzisz z gołą cipką
po mieście jak jakaś gąska Balbinka ? 8-) /Robakks/

337. Data: 2009-10-22 22:12:15

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Red Art wrote:
> [...]
>
> "W roku 1888 van Gogh przeprowadziďż˝ siďż˝ do Prowansji, gdzie ostatecznie
> ukszta�towa� sw�j styl, intensywne barwy, przewag� ulubionych ��ci,
gruba
> faktura i deformacja i podobne �rodki ekspresji. W tym czasie stworzy� m.in.
> "Nocna kawiarnia", "Taras kawiarni w nocy". Jego �ycie ci�gle by�o bardzo
> burzliwe, dawa�y o sobie zna� problemy natury psychicznej. Kilkukrotnie tryb
> �ycia prowadzony przez Vincenta doprowadzi� go niemal na skraj �ycia.W tym
> okresie stworzy� on najwi�ksz� ilo�� swych wybitnych dzie�. W 1889 r.
van
> Gogh zosta� wyp�dzony z miasta, w nast�pstwie czego artysta wyjecha�
leczyďż˝
> siďż˝ w szpitalu psychiatrycznym w St. Remy. Zdiagnozowano epilepsjďż˝. W tym
> w�a�nie okresie powsta�y "Irysy", czyli autoportret Vincenta, oraz seria
> "Cyprysy". Doczeka� si� r�wnie� pierwszych pozytywnych opinii wyra�anych
> publicznie na temat jego prac."

Tu chodzi o to że patologia nawet normy społeczne traktuje jako
dziwactwo, spójrz przypadek Chirona, norma na temat homo, jest dla
niego niespójna i nielogiczna.
A van Goght cierpiał przez rodziców, bo jego rodzice mieli wsześniej,
rok wcześniej , dziecko o imieniu Wincent van Gogha , które umarło.
Popełnili straszliwy błąd, bo jego nazwali imieniem swojego
poprzednika i Wincent bardzo często, chodził na cmentarz i patrzył na
swój nagrobek, bo tam byłe jego dane. Pomyśl co przeżywało małe
dziecko patrzące na swój nagrobek.

338. Data: 2009-10-22 22:17:14

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> "de Renal" <f...@g...com>

> To skoro jesteś taka mądra to dlaczego nie chodzisz z gołą cipką
> po mieście jak jakaś gąska Balbinka ? 8-) /Robakks/

Dlatego, że ludzie okrywali się ze względu na zimno i aby zasłonić
delikatne części ciała, a nie ze względu na moralność.
Tak ci kk wyfałszował swoją moralnością obraz ciała i po co nosimy
ubrania, że nie wiesz iż je nosimy, bo zimno, a nie bo moralnie.

339. Data: 2009-10-22 22:30:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc spróbuj wyjść na ulicę nago np. w Izralelu, a katole Cię wsadzą
do pierdla z katolskiego paragrafu. /Robakks/

340. Data: 2009-10-22 22:36:35

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> Tak ci kk wyfałszował swoją moralnością obraz ciała i po co nosimy
> ubrania, że nie wiesz iż je nosimy, bo zimno, a nie bo moralnie.
Nie będzie nikt chodził nago, bo nawet w lato głupią gałęzią uszkodzić
można sobie penisa itd, ale jeśli komuś ubranie jest by zastąpić
nagość moralnością, to jest to deteminant kk , czyli chore brzydzenie
się swoim ciałem.

Obrona Romana
NA CZASIE
Ciekawostka o edukacji seksualnej