Heteromatrix

581. Data: 2009-10-28 15:14:49

Temat: Re: Heteromatrix
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 07:14:46 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Mam na mysli wielokrotne wykorzystywanie tu, na psp,
> informacji prywatnych, skierowanych przez Fragile, do XL,

Kłamstwo.
--

Ikselka.

582. Data: 2009-10-28 15:19:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 15:58:34 +0100, Chiron napisał(a):

Hanka:
> Tak. O tym wlasnie pisze, i to mam na mysli.
> Upublicznienie informacji, ktore Fragile przekazala
> w zaufaniu, w prywatnej poczcie, do XL.

Hanka kłamie. Żadne informacje z prywatnej poczyt od Fra tutaj się nie
pojawiły. Zawsze odnosiłam się jedynie do tego, co pisała o sobie w grupach
- a pisała baaaaaaaardzo dużo. Za dużo.

Chiron:
> Ale co to ma wspólnego ze mną- bo nie rozumiem?

No, juz wreszcie daj sobie ze mną spokój.
Tak miała do Ciebie przemówić Hanki argumentacja :-).

--

Ikselka.

583. Data: 2009-10-28 15:44:04

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 16:14, XL <i...@g...pl> wrote:
> Kłamstwo.

Juz mi tu zarzucalas, bezpodstawnie, klamstwo.
Ten kolejny raz, wybacz, ale mnie nie rusza.

Poproszono mnie o moje zdanie na dany temat,
wiec je wypowiedzialam.
Na podstawie WLASNYCH danych, pochodzacych
z mojej PRYWATNEJ poczty.

584. Data: 2009-10-28 15:47:45

Od: "Red art" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> Zreszta niech Hanka sama napisze, co ma na mysli...

>Tak. O tym wlasnie pisze, i to mam na mysli.
>Upublicznienie informacji, ktore Fragile przekazala
>w zaufaniu, w prywatnej poczcie, do XL.
>
>O tym mowie, Chironie.
>Mowie tez, tu i teraz, ze mi sie to nie podoba,
>i nigdy nie podobalo.

Hmmm ... Jeśli to prawda, to mi się również bardzo nie podoba.
Ale, że są sprzeczne informacje proponuję prosty 'test'.
Grzebiecie w archiwach, Fragile (lub Ty) wskazuje post XL
w którym wyjawia ona prywatne sprawy Fragile, a XL
wskazuje następnie (lub nie) posty wcześniejsze, w których
były one wyjawione (nie przez XL). Zerkniemy na nicki, daty,
kontekst (forum) - i będzie widać co i jak.

Fragile, ty pierwsza ...

585. Data: 2009-10-28 15:48:37

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 16:19, XL <i...@g...pl> wrote:
> Hanka:
> Hanka kłamie.

Pozwolisz, powtorze to, co wyzej:

586. Data: 2009-10-28 15:53:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 08:44:04 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Juz mi tu zarzucalas, bezpodstawnie, klamstwo.
> Ten kolejny raz, wybacz, ale mnie nie rusza.

Możesz tu twierdzić wszystko, ale na pewno nie to, że fragmenty z prywatnej
poczty Fra są tu przeze mnie cytowane lub jakkolwiek ujawniane.
Podobnie jak ona sama - kłamiecie obie. Albo proszę o konkretne przykłady.

--

Ikselka.

587. Data: 2009-10-28 15:55:20

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 16:19, XL <i...@g...pl> wrote:

> Hanka kłamie. Żadne informacje z prywatnej poczyt od Fra tutaj się nie
> pojawiły. Zawsze odnosiłam się jedynie do tego, co pisała o sobie w grupach
> - a pisała baaaaaaaardzo dużo. Za dużo.

Jeszcze jedno:
Dzieki za rozbawienie.
Tym Twoim: ZA DUZO.

:)

588. Data: 2009-10-28 15:56:21

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Red art" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> były one wyjawione (nie przez XL). Zerkniemy na nicki, daty,
> kontekst (forum) - i będzie widać co i jak.

Red arcie! Och....eś?! Skasuje lepiej tego posta.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

589. Data: 2009-10-28 15:56:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 16:47:45 +0100, Red art napisał(a):

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> Hmmm ... Jeśli to prawda, to mi się również bardzo nie podoba.
> Ale, że są sprzeczne informacje

Jak na razie są do dyspozycji tylko cytaty z MOJEJ poczty podane przez Fra
:-)

> [...]
> były one wyjawione (nie przez XL). Zerkniemy na nicki, daty,
> kontekst (forum) - i będzie widać co i jak.

Popieram. Tyle, ze niekoniecznie archiwa mogą zawierać to, co byłoby mi
potrzebne do obrony. Jest opcja "usuwania" wcześniejszych postów... Jednak
spróbuję.

--

Ikselka.

590. Data: 2009-10-28 15:58:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 08:48:37 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Poproszono mnie o moje zdanie na dany temat,
> wiec je wypowiedzialam.
> Na podstawie WLASNYCH danych, pochodzacych
> z mojej PRYWATNEJ poczty.

Mozesz wyjaśnić bliżej ten zwrot?
--

Ikselka.