Heteromatrix

731. Data: 2009-10-28 22:55:22

Temat: Re: Heteromatrix
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> To teraz napiszesz 100 razy: będę uważał na psp:-)

będę uważał na psp :) będę uważał na psp :)będę uważał na psp :)

:) <-

732. Data: 2009-10-28 23:08:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hcag98$h3h$12@node1.news.atman.pl...
Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Konflikty- tak. Jednakże tylko wtedy, kiedy nauczymy się, jak je
> rozwiązywać

I jak je Chironie rozwiązujesz? Na razie masz spore problemy w
komunikacji z resztą użytkowników. I nie, nikt się na Ciebie nie uwziął.
Nieprawdą jest, jakobym miał spore problemy z resztą użytkowników. Jeśli
chodzi o rozwiązywanie problemów- uczę się, Paulinko, uczę. I mam spore
postępy. A Tobie- jak idzie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

733. Data: 2009-10-28 23:11:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> a jak się nauczyć je rozwiązywać, bez podejmowania prób w tym kierunku?

Podejmujmy więc próby w kierunku ich rozwiązywania- nie tworzenia

serdecznie pozdrawiam

Chiron

734. Data: 2009-10-28 23:11:52

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> komunikacji z resztą użytkowników. I nie, nikt się na Ciebie nie uwziął.
>
> Nieprawdą jest, jakobym miał spore problemy z resztą użytkowników.

A jednak ciągle wspominasz o złośliwych, tendencyjnych oponentach.

> Jeśli
> chodzi o rozwiązywanie problemów- uczę się, Paulinko, uczę. I mam spore
> postępy.

To dobrze. Serio.

> A Tobie- jak idzie?

Tak jak zawsze. Piszę, to co myślę. Nie buduję zamków na piasku.

--

Paulinka

735. Data: 2009-10-28 23:17:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> nie podobie mi się to.
> prawdziwa intencja może diametralnie odbiegać od wyjściowych rezultatów.
> tak jak w śmierci tego dziecka i rebirterami.
To była właśnie ich prawdziwa intencja. Oni chcieli to dziecko zabić- choć
nie twierdzę, że świadomie. Czy ktoś, kto pędzi po uliczkach miasta 150 km/h
i kogoś zabija- miał intencję zabicia kogoś- czy nie?

> jaki zatem przewidujesz efekt swoich działań na psp? :)
Mały mam wciąż, niestety - kontakt ze sferą swoich uczuć, emocji. Jednak
zrobiłem ogromny postęp w ostatnim dziesięcioleciu, naprawdę. I wciąż się
rozwijam. No cóż- czasem wywołuję konflikty, nie radzę sobie nieraz w
nawiązywaniu normalnych relacji- więc mam z czym pracować. Szczyt
umiejętności twórczych- to tworzenie siebie (to chyba Staffa)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

736. Data: 2009-10-28 23:19:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> czasami mówiąc o tych prawach, nie mogę przeniknąć na ich lewą stronę -
> czyli zobaczyć co za nimi stoi :)
> jakiego veta? o co kaman?
> kłócą się kobiety od jakiegoś czasu, jedna drugiej skacze do oczu a co
> jakiś czas sie przepraszają, a wszystko to na forum.
> więc co - jeśli mam się nie odzywać, to niech stąd spadają z tym całym
> razgaworem. mam rację, czy nie?
> czy to może prywatna grupa ikselki i fragilki?
> pl.pchi.fraxselkologia?
>
> niech spylają :)
> plonk!

To Twoja wina!!!:-)

plonk! :-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

737. Data: 2009-10-28 23:21:51

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> To była właśnie ich prawdziwa intencja. Oni chcieli to dziecko zabić-
> choć nie twierdzę, że świadomie. Czy ktoś, kto pędzi po uliczkach miasta
> 150 km/h i kogoś zabija- miał intencję zabicia kogoś- czy nie?

oczywiście, że nie.
intencja, czyli zamiar. zdefiniuj no mi intencję.

738. Data: 2009-10-28 23:22:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> razgaworem. mam rację, czy nie?
> czy to może prywatna grupa ikselki i fragilki?

Chcesz o tym pogadać?:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

739. Data: 2009-10-28 23:22:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> To Twoja wina!!!:-)

w związku z tym strzelę sobie trochę ciociosanu.
czy ktoś oprócz mnie pija czasem coś takiego?

740. Data: 2009-10-28 23:23:32

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

Tak jak zawsze. Piszę, to co myślę. Nie buduję zamków na piasku.
--
Paulinka
==
To błąd..., moim zdaniem... ma się rozumieć.
Piasek to w sumie bardzo wporzo gość :o)
i taki ciepły bywa latem na plaży...
w Kuźnicach :o)

http://video.google.pl/videosearch?sourceid=navclien
t&hl=pl&rlz=1T4ADFA_plPL344PL345&q=piasek&um=1&ie=UT
F-8&sa=N&tab=wv#

Obrona Romana
NA CZASIE
Ciekawostka o edukacji seksualnej