Heteromatrix

741. Data: 2009-10-28 23:24:53

Temat: Re: Heteromatrix
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Chcesz o tym pogadać?:-)

co ty, robotę mam pilną :)

742. Data: 2009-10-28 23:25:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> oczywiście, że nie.
> intencja, czyli zamiar. zdefiniuj no mi intencję.

Ktoś kto pędzi po uliczkach miasta 150 km/h jest nie tylko zabójcą, ale
też samobójcą.

--

Paulinka

743. Data: 2009-10-28 23:26:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hcaio5$h3h$19@node1.news.atman.pl...
Chiron pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hcag98$h3h$12@node1.news.atman.pl...

> I jak je Chironie rozwiązujesz? Na razie masz spore problemy w
> komunikacji z resztą użytkowników. I nie, nikt się na Ciebie nie uwziął.
>
> Nieprawdą jest, jakobym miał spore problemy z resztą użytkowników.

A jednak ciągle wspominasz o złośliwych, tendencyjnych oponentach.
Jednakże_nie_wszyscy. I_wcale_nie_ciągle. Niech słowa znaczą to, co mają
znaczyć.

> Jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów- uczę się, Paulinko, uczę. I mam
> spore postępy.

To dobrze. Serio.

> A Tobie- jak idzie?

Tak jak zawsze. Piszę, to co myślę. Nie buduję zamków na piasku.
Moim zdaniem- nie dobrze, poważnie. Różne rzeczy się myśli- czasem
przelatuje wiele myśli w jednej chwili. O czym tu pisać? Najlepeij o tym co
się czuje. Potrafisz napisać, opowiedzieć, co czujesz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

744. Data: 2009-10-28 23:29:02

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> w związku z tym strzelę sobie trochę ciociosanu.
> czy ktoś oprócz mnie pija czasem coś takiego?
zboczek:-)
Polecam:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Belvedere_(wódka)
nie boli głowa, robi się lżej na duszy- nawet ateiście:-).

serdecznie pozdrawiam
Chiron

745. Data: 2009-10-28 23:34:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
>
> A jednak ciągle wspominasz o złośliwych, tendencyjnych oponentach.
>
> Jednakże_nie_wszyscy. I_wcale_nie_ciągle. Niech słowa znaczą to, co mają

Jeśli Xl i Robak mają być grupą badawczą, to niech Ci będzie.

> [...]
> przelatuje wiele myśli w jednej chwili. O czym tu pisać? Najlepeij o tym
> co się czuje. Potrafisz napisać, opowiedzieć, co czujesz?

Ja piszę tylko o tym. Od zawsze mam z tym problem, bo nie umiem tego, o
czym myślę ubrać w eufemizmy. Jakoś sobie radzę. I ludzie ze mną też.
--

Paulinka

746. Data: 2009-10-28 23:36:29

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> napisał w
wiadomości news:hcaies$bah$1@news.interia.pl...
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał
>
> Tak jak zawsze. Piszę, to co myślę. Nie buduję zamków na piasku.
> --
> Paulinka
> ==
> To błąd..., moim zdaniem... ma się rozumieć.
> Piasek to w sumie bardzo wporzo gość :o)
> i taki ciepły bywa latem na plaży...
> w Kuźnicach :o)
>
> http://video.google.pl/videosearch?sourceid=navclien
t&hl=pl&rlz=1T4ADFA_plPL344PL345&q=piasek&um=1&ie=UT
F-8&sa=N&tab=wv#

Sorak, miało być to:
http://www.youtube.com/watch?v=41BE4JThJdE

747. Data: 2009-10-28 23:38:28

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

A co to są "eufemizmy" ? :o/
Tylko mnie nie odsyłaj do pedałów, pleaSE :o)
Posłuchaj lepiej tego:

http://www.youtube.com/watch?v=41BE4JThJdE

zdar
juda.farookhar

748. Data: 2009-10-28 23:42:52

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiście, że nie.
> intencja, czyli zamiar. zdefiniuj no mi intencję.

Nie podam Ci suchej definicji- tylko obrazową- a właściwie to Ci ją podałem.
Otóż kiedyś spotkałem się z takim tłumaczeniem- spodobało mi się: porównano
człowieka do samolotu- takiego starego, z kilkoma silnikami. Pilot siedzi w
kabinie - obserwuje wskaźniki, których całe mnóstwo- i w zależności od ich
wskazań podejmuje działania. Ten pilot- to nasza superświadomość. Wskaźniki-
pokazują stan różnych naszych emocji, uczuć- które nas napędzają. To ich
wypadkowa świadczy o tym, gdzie ten samolot poleci (i czy w ogóle). Jeśli
mamy dobry kontakt z superświadomością- to poznamy, czym ona się w danym
momencie kieruje. A zawiaduje ona różnymi, skrajnymi sprawami: jak pęd ku
śmierci- który mamy od momentu poczęcia, po dziecięcą radość życia- poprzez
wiele pośledniejszych emocji- strach, zadowolenie, zaopiekowanie, zmęczenie,
etc. Jadąc 150 po mieście- chcemy kogoś zabić (lub/i- jak zauważyła Paulina-
siebie). I nie ma znaczenia, czy i w jaki sposób (na ile) zdajemy sobie z
tego sprawę

serdecznie pozdrawiam

Chiron

749. Data: 2009-10-28 23:49:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hcak2a$h3h$21@node1.news.atman.pl...
Chiron pisze:

> [...]
> znaczyć.

Jeśli Xl i Robak mają być grupą badawczą, to niech Ci będzie.
Nie tylko oni. Wystarczy, że podam chociaż jeszcze jedną osobę- a zapewniam,
mogę podać kilka innych.

> [...]

Ja piszę tylko o tym. Od zawsze mam z tym problem, bo nie umiem tego, o
czym myślę ubrać w eufemizmy. Jakoś sobie radzę. I ludzie ze mną też.
No właśnie...to, co piszesz- nie piszesz wprost o tym, co czujesz, ale
walisz w kogoś dość często. Tu robisz to (jak na swoje możliwości) w miarę
spokojnie: ot, piszesz tylko, że z nikim nigdy się nie dogaduję. To Twój
obraz mnie, który sobie tworzysz. Dobrym pytaniem jest: dlaczego tworzysz
sobie fałszywe obrazy ludzi (nie mnie tylko to dotyczy)? Często obserwuję,
jak wchodzisz w dyskusję- nie z argumentem, lecz z "prawym sierpowym":-). To
właśnie Twoje emocje, z którymi często sobie IMO nie radzisz. Potrafisz o
nich opowiedzieć? Dlaczego np tworysz sobie taki negatywny mój obraz? Co Ci
to robi?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

750. Data: 2009-10-28 23:54:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> etc. Jadąc 150 po mieście- chcemy kogoś zabić (lub/i- jak zauważyła
> Paulina- siebie). I nie ma znaczenia, czy i w jaki sposób (na ile)

ale dalej nie zdefiniowałes intencji.
narysowałes jakąś karykaturę samolotu twierdząc, że pilot chce zabić
swoich pasażerów. zupełnie nie czytam tego porównania.

co to jest intencja?

intencja, jak podaje internet, to:
zamiar, zamysł; cel, motyw działania; myśl przewodnia, chęć, pragnienie.

http://www.slownik-online.pl/kopalinski/76497F777602
02BCC12565E3004DBE26.php

jadąc 150 po mieście mogę mieć intencje zabicia kogoś, ale i jej nie
mieć. zdecydowanie sprzeciwiam się motaniu do tego prostego równania
takich zagmatwanych zmiennych jak superświadomość czy karma.

Obrona Romana
NA CZASIE
Ciekawostka o edukacji seksualnej
Film pt Pora umierac