Heteromatrix

941. Data: 2009-11-03 10:47:36

Temat: Re: Heteromatrix
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:hcp0rl$74n$7@news.onet.pl...

> łaski bez

Laski nie robisz

serdecznie pozdrawiam

Chiron

942. Data: 2009-11-03 10:48:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Laski nie robisz
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

a ty robisz?

943. Data: 2009-11-03 10:59:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> pewnie ktoś mu rysę na lakierze zrobił.

To na pewno dlatego, że Chiron tego samochodu tak naprawdę nigdy nie
lubił i już od dawna chce go zamienić na nowszy model.

Ewa

944. Data: 2009-11-03 11:07:05

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To na pewno dlatego, że Chiron tego samochodu tak naprawdę nigdy nie
> lubił i już od dawna chce go zamienić na nowszy model.

i pewnie chciał ze synem się na bryki pamienić, o!

945. Data: 2009-11-03 11:07:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Jeśli tak postąpisz z kochaną córką (zakładam, że tak) - dlaczego inną
> miarę masz przykładać do kochanego siebie?

Swoją córkę może nawet aż tak chronić z tej miłości, że w ogóle jej z
domu nie będzie w świat wypuszczał, bo zawsze może się trafić jakiś
szaleniec, który ją w biały dzień jadąc 150km/h zabije.

Nie wydaje Ci się Chironie, że nadmierne przywiązanie do Twojej teorii
może prowadzić do absurdu?
Czy nie wydaje Ci się raczej sensowniejsze, że miłość do siebie polega
na harmonii między ochroną siebie a wiarą we własną moc itd.? I na tym
też chyba polega miłość do drugiej osoby, np. dziecka.

Ewa

946. Data: 2009-11-03 11:19:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> harmonii między ochroną siebie a wiarą we własną moc itd.? I na tym też
> chyba polega miłość do drugiej osoby, np. dziecka.

OK- można tak przyjąć. Więzienie córki- było by zaprzeczeniem miłości.
Jednak- jak napisałem: osoba, która kocha córkę może jej dać przyzwolenie na
jazdę samochodem. Nie będzie jednak chciała, żeby ta córka piratowała 150 po
Radomiu. Kochający ojciec może jednak zaproponować, by ta córka pojechał na
motodrom- poszaleć sobie pod okiem instruktora. To IMO też jest działanie
osoby kochającej.

Teraz należy tylko córką zastąpić sobą- bo nie ma powodu, żeby te 2 istoty,
które się kocha- traktować inaczej. Znasz moze powód?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

947. Data: 2009-11-03 11:29:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
>
> Teraz należy tylko córką zastąpić sobą- bo nie ma powodu, żeby te 2
> istoty, które się kocha- traktować inaczej. Znasz moze powód?

Ja nie kwestionuję tego, że należy kochać siebie na równi z własnym
dzieckiem.

Ale zdaje się, że Ty kierowców rajdowych (jeżdżących na specjalnych
torach) też uznałeś w którymś z postów za niekochających (mniej
kochających) siebie. Czy się mylę?

Ewa

948. Data: 2009-11-03 11:36:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> co ty, kryminałów to ja prawie w ogóle nie oglądam.
> nie mam czasu, tnę linki hamulcowe, tnę.

No i niezły jesteś w te klocki. Hamulcowe.

Qra

949. Data: 2009-11-03 11:41:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> a ty robisz?

A chcesz?

Qra

950. Data: 2009-11-03 11:41:32

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> co ty, kryminałów to ja prawie w ogóle nie oglądam.
> nie mam czasu, tnę linki hamulcowe, tnę.

No to ktoś Cię w końcu opieprzy, jak nie będzie mógł zaciągnąć ręcznego na
postoju

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Obrona Romana