Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko) Re: Homoseksualizm w KoĹ›ciele Katolickim. (Tylko dla myĹ›lÄ…cych, spienieni proszeni na sĹ‚oneczko)

Re: Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko)

Data: 2010-03-25 07:41:50
Temat: Re: Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko)
Od: zażółcony <z...@m...on.pl>

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:hoeag3$c7a$1@news.onet.pl...

> wojowniczki-amazonki, nie "kobiety interesu", ale to dlatego, że pociąga
> mnie próbowanie różnych dziwactw i skrajności, raczej niż myślałbym o
> czymś
> poważnym. Kręcą mnie na tej zasadzie pikanterii również dziewczyny z ludu,
> ze wsi, nieporadne, niedojrzałe i jak to lud prosty na pograniczu
> genetycznego upośledzenia psychicznego czy społecznego (może ze względu na
> to, że żadne większe subtelności umysłowe nie hamują ich fizyczności, bo
> niewinne, naiwne, nieuświadomione i zwierzęco wulgarne), ale z żadną z
> [...]

Bardzo szanuję Twoją wiedzę, Jakubie, ale co rusz wychodzą z Ciebie
różne kompleksy związane z seksualnością i partnerstwem ;) - no ale
cóż, znam mniej wiecej przyczynę, więc się czepiać nie ma co. Tym niemniej
wyraźnie wychodzi z ciebie taki mocno jednak niebuddyjski dualizm wielbienia
rzeczy pięknych, subtelnych i dziewiczych (w szczególności lgnięcie do
znacznie
młodszych partnerek) a pogarda do rzeczy nie wpasowujących się w te
wyznaczniki.
Tak, jakbyś się bał, że starość zbyt szybko zabierze Ci to, co dostałeś jako
człowiek
dorosły, a o czym marzyłeś jako dziecko, przejęty lękiem, że być może nigdy
tego
nie dostaniesz.
Cóż ja Ci powiem - życzę Ci, żebyś się zestarzał i żył potem długo i
szczęśliwie ;)

Cholera, już wielokrotnie miałem ochotę poszukać tego, ale nie mogę znaleźć
Wiec swoimi słowami - żona mi to opowiadała.
Jest gdzieś taka opowieść o młodym mnichu, który intensywnie praktykował
i poszukiwał partnerki, która by go popchęła naprzód zarówno w jego
dziewiczej
młodzieńczości, jak i w praktyce. Jak nietrudno jednak przypuszczać -
kandydatek
łączących w sobie te aspekty ze świecą było szukać. Zazdrościł po trochu
kolegom,
którzy nie mieli takich wysokich wymogów i dawno już 'dojrzeli'. Ale skupiał
się
na swojej praktyce.
I pewnego razu miał wizję, że musi się udać do staruchy mieszkajacej
samotnie
na wzgórzu po nauki. Kiedy się tam udał, ukazała mu się przepiękna kobieta.
Znalazł swoją partnerkę, która okazała się wysoko zrealizowanym mistrzem,
- czy coś w tym rodzaju, wiadomo.

Tylko wszyscy ludzie we wsi się dziwili, co on tak lata do tej obrzydliwej,
śmierdzącej, brudnej staruchy.

Czasem Jakubie mam wrażenie, że właśnie jesteś pełen takiego zdziwienia "jak
można takie obrzydliwości..." ;)