Re: INTRYGANCI (sprawa Fra)

Data: 2008-05-22 21:15:19
Temat: Re: INTRYGANCI (sprawa Fra)
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Niby jesteś przeciwna wartościowaniu, a jednak przywiązujesz
do niego ogromną wagę. Jest w tym pewna sprzeczność.

Człowiek ma ograniczony potencjał w "dawaniu siebie", dlatego
również w tym względzie musi dokonywać nieustannych wyborów.

Można oczywiście sobie wmawiać, że nic się nie traci angażując
czy koncentując swój potencjał niezupełnie tam gdzie trzeba,
ale IMHO jest to błąd za który wcześniej czy później trzeba
będzie zapłacić.

--
CB