Re: Ile czasu Wam zajmuje lepienie pierogów?

Data: 2012-07-25 21:13:45
Temat: Re: Ile czasu Wam zajmuje lepienie pierogów?
Od: "artustas" <a...@g...com>

Użytkownik "maksjanka" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
news:jupmat$2pd$1@news.task.gda.pl...

> to ja nie umiem.
>
> przez długi czas robiłam pierogi w symbiozie z moją mamą- robiłam farsz-
> mama ciasto- wałkowała i wykrawała - ja lepiłam.
>
> ostatnio wzięłam się za samodzielne robienie i poległam :(
> ciasta nie umiem no i już!
> przez 3 godziny wyrzeźbiłam 40 pierogów i resztę cisnęłam w śmieci:]
>
> nie miałam szklanki z ostrymi krawędziami, więc pożyczyłam takie, co to
> się wykrawa i kładzie z drugiej strony- zanim położyłam z drugiej
> strony-kółko się kurczyło o ok 1/4:D
>
> a szkoda,bo farsz był ok i te 40 co wymęczyłam docenił mój wybredny syn:)

> [...]

Problem masz w cieście:)
Ja robię dokładnie wg. przepisu:
http://www.kafeteria.pl/bonappetit/przepisy/obiekt_i
nt.php?id_p=9284 -
Mistrzostwo Świata!!.
Sprawdź, przepis prosty i rewelacyjny, ciasto ładnie się lepi, po ugotowaniu
dobrze smakuje:)
Naprawdę polecam.

Jeśli chodzi o wykrawanie, używam zwykłej szklanki (grubej!), ciasto bez
trudu temu sie poddaje - nie zaciąga się itd.