Imigranci

161. Data: 2018-11-02 11:56:48

Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 16:39, XL pisze:

> Pod pewnymi względami tak - m.in. właśnie pod tym. Nie w całokształcie.
> Co do wpuszczania obcych wojsk - przypomnij sobie, któż to podpisał
> ,,bratnią pomoc"?
> A RN RP na to:
> https://www.m.pch24.pl/ustawa-1066-o-bratniej-pomocy
-nie-do-ruszenia--przed-wakacjami,43762,i.html
> [...]
> Dlaczego?
>
> - Zmiany są niemile widziane, bo mogą być krytycznie postrzegane w
> Brukseli, a PiS boi się otwierać kolejnego frontu. Jest to postawa błędna.
> Bo w sytuacji politycznej, geopolitycznej w jakiej obecnie się znajduje UE,
> zwłaszcza kiedy jesteśmy dociskani przez KE, powinniśmy podejmować bardziej
> kroki ofensywne, niż defensywne. Jest ku temu klimat, by zacząć z UE i KE
> rozmawiać bardziej zdecydowanym tonem i proponować też krajom naszego
> rejonu alternatywę dla brukselskiego centralizmu - dodał Winnicki.(...)"

No, jak  pamiętam SLD też kiedyś mocno się wzdrygał przed takimi obcymi
wojakami, a posłuchać p. Millera co ma teraz do powiedzenia choćby w
temacie "tajne obozy CIA na terenie Polski" . Tak  że trzeba czegoś
więcej niż mętnych deklaracji.

162. Data: 2018-11-02 11:58:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 16:44, XL pisze:

> [...]
> przy granicy podejmowanie działań, ale także zezwala na podejmowanie
> działań (...) polegających również na tłumieniu jakiś zamieszek czy rozruchów
> społecznych na terytorium Polski".
>
> To - w ocenie prof. Pawłowicz - skrajnie wykracza poza zakres, który
> wyraźnie wynika z unijnych decyzji. Profesor wytknęła przy okazji BAS zbyt
> małą dbałość o interesy polskie. - Państwo powinni trochę więcej
> patriotyzmu prawnego wykazywać, a nie ślepo popierać cokolwiek się zrobi
> unijnego. Państwo są bardziej papiescy jak papież - mówiła."

Jeżeli o mnie chodzi to ja akurat Unii nie postrzegam jako zagrożenia
zarówno Polski jak i Polskich interesów. Ile to już było wyłudzania kasy
od obywateli pod fałszywą banderą Unii. Np. nr domów - musiałem kupić
inny (specjalny) mimo że stary był czytelny, po czasie okazało się że
Unia nie miała nic wspólnego z tym nakazem.

A p. Pawłowicz dlaczego milczy w kwestii zagrożenia z za oceanu. Te ich
wojska na naszym terytorium to prosta droga do konfrontacji z Rosją, a w
sumie to my chyba chcemy z nią handlować i robić interesy a nie
prowadzić wojny. Nie sposób nie zauważyć także zagrożenia amerykańskimi
technologiami produkcji żywności które to po cichu się u nas wprowadza.

163. Data: 2018-11-02 21:56:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-02 o 11:50, Trybun pisze:

> Po zniszczeniu Samoobrony jedynym zagrożeniem dla kolesi pozostaje RN.

RN nie jest zagrożeniem dla jakichś tam kolesi. Faszyzm jest zagrożeniem
dla wszystkich ludzi.

> I spójrz na samego siebie - ile twojej energii wyładowałeś na próbach ich
> dyskredytacji,

Do szkoły chodziłem tak czy siak. O faszyzmie wie każdy, kto chodził do
szkoły i nie potrzeba na to jakiejś nadzwyczajnej energii.
Po drugie, nie muszę nic próbować, bo faszyzm sam się zdyskredytował.

> to ma być coś niepoważne więc skąd tyle twojej uwagi w
> tym temacie?

Niepoważne to jest to, co wypisuje tu ikselka.
Nie ma nic poważnego w wyśmiewaniu rasistki na podrzędnej i dawno
zdechłej grupie dyskusyjnej.

> No co pisałem? Cytowałem kogoś,

Cytowałeś kogoś, bo sam nie wiesz jaki Ziemia ma kształt?
Żałosne.

> masz jakieś argumenty obalające

Tak. Bo chodziłem do szkoły.
Kształt Ziemi jest znany, a brednia o Atlantydzie, która się schowała w
innym wymiarze nie jest argumentem, który zasługiwałby na jakiekolwiek
obalanie.

> czy
> tylko znowu powołujesz się na nieswoje "mądrości" i pokazujesz jak
> dobrze cię wytresowano.

Cytowałem kogoś. (to był sarkazm)

> Co moje? Latam jak z oparzoną dupą rozgłaszając swoje teorie względem
> Atlantydy, chyba jednak tylko w twoim móżdżku.

No przecież, że nie. Ty tylko cytowałeś. (to też był sarkazm)
To po cholerę brednie cytujesz?

> Każdego, nawet takiego
> oszołoma jak ty usiłuję traktować poważnie,

Traktujesz mnie poważnie cytując brednie?
Jaja sobie robisz?

> Nie po to subskrybuję grupy
> dyskusyjne aby  drwić z użytkowników.

To nie drwij. A wtedy też zacznę traktować cię poważnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

164. Data: 2018-11-02 22:02:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-02 o 11:51, Trybun pisze:

> Pytanie było proste.

A czego nie rozumiesz? Kto ci broni dowiedzieć się kim jest Winnicki?
Te informacje są publicznie dostępne i on wcale się z nimi nie kryje.

> Normalny człowiek nigdy nie będzie miał idoli. Nie utożsamiaj obrony
> krzywdzonych ludzi z uprawianiem ich kultu.

Krzywdzonych ludzi? Jaja sobie robisz? Gościu zaprasza do Polski
faszystów, kumpluje się z faszystami, głosi faszystowskie poglądy.
Czego jeszcze ci brakuje?

I jak ja mam cię poważnie traktować?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

165. Data: 2018-11-02 22:16:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-02 o 11:52, Trybun pisze:
> [...]
30534973894056&id=100008127258795

> No i co? Spotkali się z szefami jakiejś tam podrzędnej partyjki z Włoch,

I nico.
Kurwa, ja pierdolę :):)

> i to cię rusza w chwili gdy polscy przywódcy robią laskę naczelnemu
> imperialiście?

Masz na myśli Putina?
Też mi się to nie podoba.

> Krytykujesz brunatnych tak zawzięcie,

Bo chodziłem do szkoły i znam historię.
Czego nie rozumiesz?

> a w sumie radykalizmu to oni by od
> ciebie mogliby się uczyć. Delegalizacje sobie niewygodnych,

Faszyzm w Polsce jest nielegalny. A to, że jest tolerowany WBREW prawu,
to tylko objaw choroby tego kraju i rządzących tym krajem, którzy to
prawo mają w dupie.
Zajrzyj kiedyś do podręcznika historii, to zrozumiesz, dlaczego o
faszyzmie wspomina nawet polska Konstytucja.

Art. 13.
Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji
odwołujących się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk
działania nazizmu, faszyzmu i komunizmu, a także tych, których program
lub działalność zakłada lub dopuszcza nienawiść rasową i narodowościową,
stosowanie przemocy w celu zdobycia władzy lub wpływu na politykę
państwa albo przewiduje utajnienie struktur lub członkostwa.

> poparcie
> odpowiedzialności zbiorowej itd, co to kuźwa jest?

To jest znajomość historii.

Kurwa... serio nie wiesz co faszyści zrobili? Serio nie wiesz dlaczego
faszyzm w Polsce jest zakazany? A może ty uważasz, że powinien być
dozwolony?

KK
Art. 256. Propagowanie faszyzmu lub innego ustroju totalitarnego lub
nawoływanie do nienawiści
§ 1. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój
państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych,
etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
do lat 2.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

166. Data: 2018-11-02 22:48:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-02 o 11:55, Trybun pisze:

> Nie ma to polegać na tym że ktoś stawia na placu dom a drugi przychodzi
> i mu rozwala. Nigdy nie były, nie są i chyba nie będą problemem działki
> budowlane.

Oczywiście, że nie są problemem same w sobie. Problem powstaje w chwili
sporu.
Skoro ktoś miał prawo postawić sobie dom na ziemi niczyjej, to ktoś inny
ma prawo ten dom rozwalić, bo niby dlaczego ktoś sobie tam dom postawił?

Jak to ma działać? Kto pierwszy ten lepszy? Jak postawię dom, to już
nikt nie ma prawa go rozwalić? A kto ma określić, kto ma pierwszeństwo
gdy dwóch jednocześnie chce tam dm postawić?
Halo! Pobudka! Przecież tak to właśnie działa obecnie. Ktoś pierwszy
(zawsze jest ktoś pierwszy) posiadł prawo do postawienia domu i go sobie
postawił.
Chcesz spory rozwiązywać zasadą, że wygrywa ten z większą maczugą?

> Problemem był jest i chyba będzie handel ziemią.

Bo to dobo ograniczone. Nie wiem czy wiesz, ale Ziemia ma ograniczoną
powierzchnię, a ludzi nie ubywa.

> Co to jest,
> jak to nazwać że jest człowiek ale nie stać go na plac na którym mógłby
> postawić dla siebie dom?

To są prawa fizyki. Ziemi nie rozciągniesz.
Miejsc atrakcyjnych jest jeszcze mniej, niż całkowita powierzchnia ziemi
na Ziemi. Jeden postawi sobie dom blisko rzeki, wody pitnej, łąk
zielonych i żyznej gleby, a komuś innemu zostanie skała albo pustynia.
I jak chcesz to rozwiązać, skoro każdy może sobie dom postawić w fajnym
miejscu, ale nie dla wszystkich tych fajnych miejsc wystarcza?

> Żadnych ale, to akurat nie podlega dyskusji.

Oczywiście, dopóki jesteś zdrowy. (sarkazm)

> TAK!

Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje naprawa rozchlapanej na drzewie wątroby?
Stać cię, czy weźmiesz na klatę i pogodzisz się z losem?

> Dodam jeszcze że ten przepis ruchu drogowego nie ma nic wspólnego z
> ubezpieczalnią.

Tak ci się tylko wydaje.
Składka ubezpieczeniowa nigdy nie pokrywa kosztów leczenia. Koszty
ponoszą pozostali ubezpieczeni. A pasy służą do tego, żeby te koszty
zminimalizować.

> Idź do rodziny tego spalonego i poproś o wybaczenie, także postaraj się
> zadośćuczynić. Jaką q*wą do kwadratu trzeba być aby komuś coś nakazywać
> a jednocześnie nie brać za to odpowiedzialności..

Jesteś kretynem.
To ja byłem sprawcą wypadku? Koleś nie spłonął dlatego że zapiął pasy.
Koleś spłonął dlatego, że ktoś spowodował wypadek. To była przyczyna.
Po drugie, tym jednym przypadkiem próbujesz zniknąć pierdyliard innych
przypadków, gdy jednak zapięte pasy komuś życie uratowały.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

167. Data: 2018-11-03 10:21:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-02 o 21:56, Kviat pisze:

> RN nie jest zagrożeniem dla jakichś tam kolesi. Faszyzm jest
> zagrożeniem dla wszystkich ludzi.

Jak widać - jest zagrożeniem. Oczywista sprawa - były prezes AmberGold
już 8my rok w areszcie, instytucja europejska właśnie zasądziła wypłatę
odszkodowania dla niego. Takie praktyki gdy "państwo" się mści na swoich
obywatelach to nie przypadkiem faszyzm, a przecie RN jest lata świetlne
od rządzenia.

> Do szkoły chodziłem tak czy siak. O faszyzmie wie każdy, kto chodził
> do szkoły i nie potrzeba na to jakiejś nadzwyczajnej energii.
> Po drugie, nie muszę nic próbować, bo faszyzm sam się zdyskredytował.

To ma być argument?
I nie widzisz w bezprawnym więzieniu ludzi faszyzmu?

> Niepoważne to jest to, co wypisuje tu ikselka.
> Nie ma nic poważnego w wyśmiewaniu rasistki na podrzędnej i dawno
> zdechłej grupie dyskusyjnej.

To twoje teksty są wysoce niepoważne.

> Cytowałeś kogoś, bo sam nie wiesz jaki Ziemia ma kształt?
> Żałosne.

Ty też nie wiesz, pozostaje ci tylko wiara w jej kulistość, żałość do
potęgi entej.

> Tak. Bo chodziłem do szkoły.
> Kształt Ziemi jest znany, a brednia o Atlantydzie, która się schowała
> w innym wymiarze nie jest argumentem, który zasługiwałby na
> jakiekolwiek obalanie.

A powinieneś na nią kamieniami rzucać, dla swojego dobra. Ta szkoła
zrobiła z ciebie tylko bezmyślnego androida.

> Cytowałem kogoś. (to był sarkazm)

Ty nie masz w głowie krzty własnej myśli, ty żyjesz cytowaniem innych,
ta mądra mina jest zupełnie nie na miejscu.

> No przecież, że nie. Ty tylko cytowałeś. (to też był sarkazm)
> To po cholerę brednie cytujesz?

> Traktujesz mnie poważnie cytując brednie?
> Jaja sobie robisz?

Każdego traktuję poważnie.

> To nie drwij. A wtedy też zacznę traktować cię poważnie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Wiszą mi opinie jakichś androidów.

168. Data: 2018-11-03 10:22:41

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-02 o 22:02, Kviat pisze:

> A czego nie rozumiesz? Kto ci broni dowiedzieć się kim jest Winnicki?
> Te informacje są publicznie dostępne i on wcale się z nimi nie kryje.

Weź kłonicę i go walnij w łeb, dlaczego - bo ci ktoś powiedział "że to
zły człowiek jest". Co ci konkretnie zrobił że z dnia na dzień stałeś
się jego zawziętym wrogiem?

> Krzywdzonych ludzi? Jaja sobie robisz? Gościu zaprasza do Polski
> faszystów, kumpluje się z faszystami, głosi faszystowskie poglądy.
> [...]

Ale z tego co widzę faszyzmu to on mógłby się od ciebie uczyć.

169. Data: 2018-11-03 10:25:06

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-02 o 22:16, Kviat pisze:

30534973894056&id=100008127258795

> I nico.
> Kurwa, ja pierdolę :):)

Wulgaryzmy to do dodania pewności sobie? Naprawdę bawi cię to dyktowanie
innym z kim, kiedy i gdzie mają się spotykać?

> Masz na myśli Putina?
> Też mi się to nie podoba.

> Bo chodziłem do szkoły i znam historię.
> Czego nie rozumiesz?

Ale ta szkoła (chyba) zrobiła właśnie ciebie brunatnym.

> [...]
> narodowościową, stosowanie przemocy w celu zdobycia władzy lub wpływu
> na politykę państwa albo przewiduje utajnienie struktur lub członkostwa.

Co to znaczy "nielegalny" w kraju deklarującym "demokrację" Kto tu może
mówić innym co jest legalne a co nie??? Chyba tylko brunatna menda
ubrana w koszulę demokracji.

> [...]
> etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
> podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia

Winnicki nikogo nie zabił, statut jego partii nie odwołuje się do
hitlerowskiej Mein Kampf. Czego ty od niego chcesz i dlaczego mu nie
dajesz żyć po swojemu?

170. Data: 2018-11-03 10:25:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-02 o 22:48, Kviat pisze:

> [...]
> sobie postawił.
> Chcesz spory rozwiązywać zasadą, że wygrywa ten z większą maczugą?

Dokładnie tak jak to praktykowano na "dzikim zachodzie", chętny zgłasza
w urzędzie chęć zajęcia takiej a takiej działki, urzędnik za
manipulacyjną opłatą wystawia akt dzierżawy i sprawa załatwiona. Zajęty
teren nie może byś sprzedawany, kupowany itd. jednym słowem - żadnego
obrotu tą ziemią, jest przypisana do konkretnego człowieka a po jego
śmierci wraca do przydziałowej puli.

> Bo to dobo ograniczone. Nie wiem czy wiesz, ale Ziemia ma ograniczoną
> powierzchnię, a ludzi nie ubywa.

I to nastraja do pełnej legalizacji handlu ziemią? Moim zdaniem tylko
odwrotność tego jest wyjściem.

> [...]
> I jak chcesz to rozwiązać, skoro każdy może sobie dom postawić w
> fajnym miejscu, ale nie dla wszystkich tych fajnych miejsc wystarcza?

Tak jak napisałem powyżej, alternatywy nie ma.

> Oczywiście, dopóki jesteś zdrowy. (sarkazm)

Teoretycznie mam opiekę zdrowotną za opłacana składkę, jednak bez kasy z
swojej prywatnej kieszeni nie ma co marzyć o leczeniu. Tak więc
powoływanie się na papierowe zapisy nic w tej kwestii nie zmieniają.

> Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje naprawa rozchlapanej na drzewie
> wątroby?
> Stać cię, czy weźmiesz na klatę i pogodzisz się z losem?

Nie kombinuj - pokazuj rzeczowe uzasadnienie karania za niezapięte pasy
a nie spekuluj na czym można by oprzeć ten dyktatorski zapis.

> Tak ci się tylko wydaje.
> Składka ubezpieczeniowa nigdy nie pokrywa kosztów leczenia. Koszty
> ponoszą pozostali ubezpieczeni. A pasy służą do tego, żeby te koszty
> zminimalizować.

Coś takiego - wyobraź sobie że w Polsce wcale nie ma powiązania ofiar
wypadków drogowych z koniecznością posiadania polisy ubezpieczeniowej.

> [...]
> Po drugie, tym jednym przypadkiem próbujesz zniknąć pierdyliard innych
> przypadków, gdy jednak zapięte pasy komuś życie uratowały.

Popierasz niewolenie ludzi w ich prywatnych pojazdach, to za to płać. A
chodzi o tak w sumie niewiele - możliwość własnego wyboru,. Dlaczego
brunatnych tak boli wolność innych ludzi...

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce
Pis wprowadza bat na kościół
A jednak karzą za zabójstwo prenatalne
A jednak karzą za zabójstwo prenatalne