Re: Internet rozleniwia

1. Data: 2000-01-04 11:20:59

Temat: Re: Internet rozleniwia
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

no dobrze. to po co wlasciwie jest internet i listy dyskusyjne? czy po to zeby
elitarna grupa znajomych mogla sobie skladac swiateczne zyczenia?
Dorota

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 2000-01-04 11:56:02

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>no dobrze. to po co wlasciwie jest internet i listy dyskusyjne? czy po to
zeby>elitarna grupa znajomych mogla sobie skladac swiateczne zyczenia?

Ale się elicie dostało!!:-)
Po co są listy dyskusyjne? Ten temat już próbowaliśmy chyba rozgryźć. Ja
twierdzę, że na naszej grupie odpowiedź zależy od pytania i pytającego.
Jeśli ktoś pisze: "mam problem taki i taki, próbowałem go rozwiązać tak i
tak, pomóżcie, bo sam nie dam rady" to zawsze kilka osób chętnie dołoży
kilka groszy, a jeśli ktoś pisze:"dajcie mi gotową receptę" to nikt nie
ośmieli się brać odpowiedzialności za czyjeś powodzenie, zachodzi też
podejrzenie, że taki petent chce zaoszczędzić pieniędzy na prasie,
książkach, architektach krajobrazu i ogrodnikach:-), oraz że niebawem zwróci
się z kategorycznym pytaniem: "dajcie mi gotową receptę nr2" - a gdzie tu
wymiana myśli i doświadczeń?

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-04 11:56:12

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka napisał(a) w wiadomości:
<9...@g...newsgate.pl>...
>no dobrze. to po co wlasciwie jest internet i listy dyskusyjne? czy po to
zeby
>elitarna grupa znajomych mogla sobie skladac swiateczne zyczenia?

A po co sa ksiazki i prasa? Ja osobiscie na grupie raczej oczekuje
odpowiedzi na pytania typu czy ciac jalowiec, niz czy postawic krasnala w
ogrodzie twarza do furtki czy odwrotnie ;-)
Pozdrawiam
Grzegorz
P.S. A i zyczenia tez milo skladac...

1. Data: 2000-01-04 13:32:58

Temat: Odp: Internet rozleniwia
Od: "Joanna" <j...@G...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Karolczak <v...@l...onet.pl> w wiadomości do grup dys
kusyjnych napisał:wdlc4.15306$N...@n...tpnet.pl...
> A po co sa ksiazki i prasa? Ja osobiscie na grupie raczej oczekuje
> odpowiedzi na pytania typu czy ciac jalowiec, niz czy postawic krasnala w
> ogrodzie twarza do furtki czy odwrotnie ;-)
Skoro jesteś takim miłośnikiem książek to odpowiedź na pytanie, czy ciąć j
ałowce znajdziesz w: Drzewa i krzewy iglaste, Piotr Muras, W-wa 1995,s.22.
Natomiast czym jest tolerancja w: Słownik wyrazów obcych,W.Kopaliński,
W-wa 1989,s.515.

1. Data: 2000-01-05 10:40:17

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje. Pewnie sie zagalopowalem w ocenach i osadach. Przepraszam, chce
byc tolerancyjny (choc czasem czynie to z duzym wysilkiem).
Pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2000-01-05 12:01:31

Od: "Joanna" <j...@G...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Karolczak <v...@l...onet.pl> w wiadomości do grup dys
kusyjnych napisał:lcFc4.18941$N...@n...tpnet.pl...
> Dziekuje. Pewnie sie zagalopowalem w ocenach i osadach. Przepraszam, chce
> byc tolerancyjny (choc czasem czynie to z duzym wysilkiem).

No, no! Jestem pełna uznania. Nie wiem, czy umiałabym w taki bezpośredni s
posób przyznać się do błędu.
P.S.
Nie mów nikomu, ale ja też nie lubię krasnali. Co więcej, uważam iż mam ra
cję.

1. Data: 2000-01-05 14:30:15

Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@G...PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eEmc4.15674$N...@n...tpnet.pl...

> [...]
> ałowce znajdziesz w: Drzewa i krzewy iglaste, Piotr Muras, W-wa 1995,s.22.
> Natomiast czym jest tolerancja w: Słownik wyrazów obcych,W.Kopaliński,

Jeszcze raz dorzucę swoje trzy grosze: owszem, odpowiedź znajdziesz w każdej
książce, tyle że niekiedy różnią się te odpowiedzi od siebie (właśnie
dotyczy to cięcia jałowców). Ja osobiście od grupy oczekuję m.in. dzielenia
się własnymi doświadczeniami na dany temat, podpowiedzi, jak można coś
rozwiązać itp.

Pozdrawiam, pożeracz książek i czasopism oraz miłośnik pl.rec.ogrody, Basia.

1. Data: 2000-01-05 16:30:13

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje EOD bo pointa Basi jest najlepszym podsumowaniem cech idealnego
grupowicza.
Pozdrawiam
Grzegorz

Basia napisała w wiadomości: <84vkha$d91$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

1. Data: 2000-01-05 20:12:16

Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Karolczak <v...@l...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:pkKc4.20226$N...@n...tpnet.pl...
> Proponuje EOD ....(ciach)

Co oznacza"EOD"?
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-01-06 12:58:26

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> Użytkownik Grzegorz Karolczak <v...@l...onet.pl> w wiadomości do grup dys
> kusyjnych napisał:wdlc4.15306$N...@n...tpnet.pl...
> Skoro jesteś takim miłośnikiem książek to odpowiedź na pytanie, czy ciąć j

przepraszam, ze w tym miejscu wlaczam sie do tego watku, ale nie chce mi
sie
szukac gdzie to sie zaczelo (internet rozleniwia ;-))
wlacze sie nastepujaco:
1.lenistwo nie jest najwiekszym grzechem, ani najbardziej odrazajacym.
2.lenistwo czesto jest tworcze (polowe wynalazkow przeciez- to powstala
wskutek
tworczego myslenia w trakcie "lenienia sie", a ogrody semiramidy
zostaly
zalozone przez krolowa, ktorej nie chcialo wlec do lasu by powachac
kwiaty).
3.w ksiazkach niestety czesto mozna znalezc informacje nieprawdziwa (np.
jodla
koreanska nie wytrzymuje klimatu wschodniej polski), niepelna lub
nieaktualna,
bo autorzy tych ksiazek sa leniami i powielaja stare informacje
niesprawdzone.
o informacji zamieszczanej w prasie lub innych tzw srodkach lepiej nie
pisac
(kilka razy probowalem zrobic zupe wg przepisow zamieszczanych w
kolorowych
tygodnikach. konczylo sie rozmyslaniem o tym czy ta facetka, ktora
podaje ten
przepis to, aby napewno sama smakowala zupy wg swojej receptury.

a co do jalowcow, to mozna je ciac (szczegolnie kolumnowe i krzaczaste),
jesli
jest taka potrzeba.
pozdrawiam
j.t.