Re: Inwestycja w dom czy w mieszkanie?

From: "Piotrek" <...@...ru>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Inwestycja w dom czy w mieszkanie?
Date: Sat, 13 Dec 2008 19:06:30 +0100
<ghr06i$4p4$1@news.onet.pl> <y...@4...net>
<494117dd$0$29399$f69f905@mamut2.aster.pl>
<1i2f68pybjbjo$.modo0t089n1k$.dlg@40tude.net>
<4943a6cf$0$29416$f69f905@mamut2.aster.pl>
<1d72cz5wdtdid.ejes5855zlon$.dlg@40tude.net>
<gi0mgc$u2b$1@opal.futuro.pl>
<1ho7gz1fg1o43$.1w62wpub2kldo$.dlg@40tude.net>

> Samochody mam i ich używam. Latem są jeszcze rowery - 6km do centrum
> mieściny to drobiazg, choć na pieszo by mi się nie chciało.

ja samochod tez mam i tez uzywam, ale to nie znaczy ze musze byc na niego
skazany bo inaczej sie nie wydostane/dostane do domu :)
6 km rowerem to calkiem spoko, ale sam piszesz ze do miesciny, a mnie chodzi
o miasto:)

> Ja mam dom na wsi, więc sąsiedzi są ciut dalej, a i SM nie biega :)

to masz plus :)

> Odśnieżanie to albo odśnieżarka, albo trochę zdrowego wysiłku fizycznego.

rano przed wyjsciem do pracy :)
cudownie......
a jak sypnie snieg w momencie kiedy jestes w pracy to SM tego nie
wytlumaczysz.
snieg na chodniku = mandat... niestety takie sa fakty, wiem to na wlasnym
przykladzie.

> Poza tym, ostatnio jakoś mało śnieżne zimy.

na szczescie, bo ten dom nadal mam i musze jezdzic specjalnie ponad 20 km
zeby odgarnac snieg....

> Sama przyjemność i dla kondycji dobrze. Ja dodam jeszcze wspinaczkę na
> dach
> celem usunięcia liści (dom mam w lesie) - ale cóż poradzić, że to lubię?
> Pracę mam wybitnie siedzącą, to dla zdrowia lepiej czasem się
> pogimnastykować.

tez mam prace wybitnie siedzaca i czasami lubilem cos przy domu zrobic, ale
nie zawsze mialem na to czas/ochote.

> Nie znoszę komunikacji miejskiej. Zdecydowanie wolę samochód lub rower.

najczesciej takie zdanie maja ci co im za przeproszeniem dupa przyrosla do
fotela od samochodu :)
ja tez jezdzilem swego czasu tylko i wylacznie samochodem, pozniej odkrylem
ze 10 min dluzej jade autobusem siedzac i czytajac sobie ksiazke a nie
sterczac 40 min za kolkiem w korku i przesuwajac sie po 5 m
paradoksalnie korki w miescie spowodowaly ze sie przerzucilem na komunikacje
miejska jesli musze pokonywac trase praca<>dom :)

> Ja dzieciaki wożę ze szwagrem na zmianę - i nie 6km, ale 30, do większego
> miasta, bo tam jest dobra szkoła.

a ja w promieniu 15-20 km mam wszystkie szkoly w duzym miescie, do ktorych
dzieciakow wozic nie musze :)

> Jestem w tej dobrej sytuacji, że 3 km od domu mam motel z niezła knajpą :)

jedna ??
ja mam kilkaset knajp czy restauracji w miescie, do centrum mam moze 7-8 km.

> Hałaśliwi sąsiedzi i szczeniactwo to w przypadku bloków najczęstszy
> problem
> - jeśli go nie masz, to nie znaczy, że nie występuje w ogóle. Mnie to
> właśnie najbardziej wkurzało, kiedy musiałem uczestniczyć w życiu
> osobistym
> sąsiadów, słyszanych przez ścianę lub wentylację w łazience.

no to niestety minus, jak trafisz na taki blok/otoczenie to niestety ale tak
jest....
to potrafi zniechecic, na szczescie to juz moje drugie mieszkanie i takich
problemow nie mam :)

> Jesteś więźniem celi w bloku i komunikacji miejskiej :)

mam samochod i komunikacje miejka, ty masz tylko samochod ?
kto ma gorzej ?

> Lampkę możesz wypić bez ryzyka, chyba że ważysz < 50 kg ;)

jakos nie lubie prowadzic po alkoholu, juz nie mowie o wyjsciu do knajpy :D

--
pzdr
piotrek