Re: JOKE - Nie kamienujcie...

Data: 2003-07-08 07:47:41
Temat: Re: JOKE - Nie kamienujcie...
Od: "ksiks" <k...@p...onet.pl>

A może gazetka :)))))))))))))))))))))

Taso's Manhattan Nadzwyczajne wydanie gazety (bardziej soczysty recepta)
przy robotnik portowy dimitriyadi
4 łodygi od seler
1 burak środek między skrajnościami rozmiar
1 imbir 2 cale długi
1 jabłko czerwony
6 marchew wiolonczela typ

wola przedstawić 12-16 uncja od pewien wielki smakując pić
ja osoba wyznaczona ono pod kątem energia i bezpośredni 90% witamina wlot
ja wierzyciel i sprzedawać bardziej soczysty przy mój zdrowie zagrodzić to
jest o wiele
ten sprzedawca od ten rok , mam nadzieję ja puszka metalowa wspierać ten
veggie rewolucja.........

Kasia