Re: Jak by to wyglądało?

From: i...@g...pl
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak by to wyglądało?
Date: Sat, 20 Sep 2008 18:11:28 -0700 (PDT)

On 21 Wrz, 02:52, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> wiekszosc to jakies głupie sprzeczki i po prostu dziwie sie że ludzie "z
> łbem na karku" biorą w nich udział.. jak dzieci.
>
> --
>  a...@p...onet.pl- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Oczywiście, że tak. sama się sobie czasem też dziwię. Jednak te bzdety
to sposób na zachowanie łączności z grupą konkretnych osób tutaj. W
końcu w życiu realnym też nie zawsze się ma ochotę na drążenie
kardynalnych tematów, jednak kiedy się zdarzy dobry kąsek - człek się
rzuca w tę rozmowę z zupełnie innej płaszczyzny - zupełnie na
powaznie :-)