Re: Jak nie wychować córki na dziwkę

From: gazebo <g...@c...net>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Date: Tue, 25 Nov 2008 14:24:16 +0100

Habeck Colibretto pisze:

> Ale co? Że niby kąpiel z dzieckiem wyzwala jakieś erotyczne bodźce? Dla
> mnie w takim momencie ta część jest po prostu zablokowana. Jakoś tak
> naturalnie, bezwiednie.

jakim cudem ty to wyczytales z wypowiedzi tamtego faceta to ja dalej nie
wiem, bo ze sie upierasz przy glupocie to juz normalne jest

> A... no tak.

miales wapliwosci?

naprawde nie pisze o tobie :))))))

> Rozmawiamy o Robercie, który się boi, że mu stanie jak będzie z córką
> się kąpał. A nuż go dotknie!

nie jak bedzie sie z nia kapal tylko, ze przy okazji tej kapieli mu
stanie tak jak przy wielu innych okazjacj, i nie jest to w zaden sposob
zwiazane z ciagotami do dziecki co uparcie forsujesz

> Absolutnie nie - dziwi mnie to ciągłe forsowanie przez Ciebie jakiś
> zboczeń i sugerowanie przy tym jakiś problemów ze mną. Projekcja jak się
> patrzy gazebo.

ale ty nie masz ani problemow ani wyobrazni :)))))

> Przy kąpieli z dzieckiem - jasne...

owszem, bywa, ludziom staje nie tylko rano, bywa i po drzemce w ramach
zupelnie nieoczekiwanych zdarzen

> No fakt - to jest możliwe. Tylko jakoś nie mogę sobie wyobrazić, żeby mu
> stanął przy córce, z którą się kąpie. Nie - nawet przez myśl mi
> pedofilia nie przeszła. Więc nie widzę możliwości, żeby facetowi, który
> umie nad sobą panować takie coś się przydarzyło. Ogólnie nawet nie widzę
> możliwości, żeby _ojcowi_, który nad sobą nie umie panować coś takiego
> sie przydarzyło.

po co chcesz to sobie wyobrazac, zaakceptuj fakt

> Już na to odpowiadałeś. Poza tym pisz sobie ile chcesz, ale jednak
> dziecko ma tu coś do rzeczy, bo jest na wyciągnięcie ręki w tej samej
> wannie, w której facet jakoby mógł uprawiać seks z żoną. Do tego facet
> pisał, że dziecko mogłoby go zacząć dotykać... Więc co to znaczy, że nic
> nie ma do rzeczy? Weź się faktów trzymaj a nie tworzysz nowe byty.

i dlatego ten facet chce uniknac takiego mozliwego scenariusza

> Aha...
> Dorosły facet (do tego jebaka oczywiście, bo robił to godzinę wcześniej
> z żoną i ma jeszcze ochotę), córka a więc i ojciec, wanna. Razem się
> kąpią i jemu staje. Jeżeli to nie jesteś śmieszne, to co najwyżej
> żałosne.

podniecanie sie wpomnieniami jest niewatpliwe zalosne :)))))))) a juz
sama ekrekcja to przeciez powod do wstydu

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk