Re: Jak ogórkowa, to tylko na kości

Date: Wed, 04 Mar 2015 14:39:54 +0100
From: Trybun <i...@j...ru>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jak ogórkowa, to tylko na kości

W dniu 2015-03-04 o 12:14, Anai pisze:
> Właśnie!
> Jarzynowa ma smak tych warzyw które do niej dorzucisz najwięcej :)
>
> Osobiście nie szaleję jakoś szczególnie za zupami typu jarzynowa (u
> mnie w domu mówimy na nia zupa-kałuża), ale lubia je moje córki i
> czasem robię.
> Dziś na ten przykład fasolowo (zielona
> szparagowa)-brokułowo-kalafiorową ma grzbiecie z kaczki i ćwiartce z
> kurczka. O!

No może chodzi o to że jarzynowa to dla kogoś to woda z warzywami.
Kiedyś, w jakiejś knajpce spotkałem się z taka właśnie wersja jarzynowej
. I gdyby to był jedyny sposób na jaki ja można przyrządzić to i ja za
nią bym nie przepadał.

Czyli widać że gotujesz dzisiaj coś na kształt mojego wyobrażenia o
jarzynowej. Fasolka szparagowa i kalafior są jej głównym składnikiem, a
także elementy ptaszorów..