Re: Jak przechowywać płytki DVD?

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
Date: Tue, 27 Mar 2012 18:30:07 +0200
<a4jnd4zwmutu$.1s6khtnuwhiwt.dlg@40tude.net>
<jki789$cfm$1@inews.gazeta.pl>
<er8cp3zngkmn$.17v814ownt02k$.dlg@40tude.net>
<jkitsn$5o6$1@inews.gazeta.pl>

"Eneuel Leszek Ciszewski" jkitsn$5o6$...@i...gazeta.pl

> Ja też mam FS -- właśnie teraz z niego piszę.
> Ciekawe, czy klawiatura przetrze się na wylot. ;)

Obok opisanych problemów -- jest także instalowanie i deinstalowanie
jakiegoś urządzenia wpiętego po USB. Pojawia się dźwięk oraz ikonka.
I tak jest od ponad roku średnio raz na tydzień. Nie wiem, co wypada
z systemu i dlaczego wypada, bo nie widzę żadnego efektu poza dźwiękiem
i ikoną, a nie mam ochoty na sprawdzanie, bo najwyraźniej to coś, czego
nie używam -- być może kamera.

W nocy komputer przegrzewał się -- NHC proponuje zamykanie systemu
w razie przegrzania. W końcu musiałem odstawić notebook. Teraz go
wyczyszczę odkurzaczem -- takie odkurzanie (raczej częste, niemal
codzienne) pozwala na pracę z wykorzystaniem 100% CPU.

Do nadgorliwych -- ja nie mam problemów typu Searchindekser.
Bez obciążania programami system zabiera mniej niż 1% CPU.
Nie mam tych problemów ani pod WXP, ani pod W7S.

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'