Jak sie pozbyc szerszeni?

21. Data: 2003-08-22 14:17:55

Temat: Re: Jak sie pozbyc szerszeni?
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tigerski <t...@w...pl> wrote:
> "Przemek" <s...@b...net> wrote in message
>>

> Niestety - prywatny.

W zeszłym roku widziałem na własne oczy jak w kamienicy na przeciwko
(prywatnej) zalepiali dziury w elewacji ,w których zagnieździły się osy,
pianką.
Chyba się boją szerszeni?!
moon

22. Data: 2003-08-22 17:14:26

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon <l...@w...pl> wrote:

> W zeszłym roku widziałem na własne oczy jak w kamienicy naprzeciwko
> (prywatnej) zalepiali dziury w elewacji ,w których zagnieździły się
> osy, pianką.
> Chyba się boją szerszeni?!

Znaczy - Straż ogniowa zalepiała;)
moon

23. Data: 2003-08-22 23:53:54

Od: Przemek <s...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tigerski napisał:
> "Przemek" <s...@b...net> wrote in message

> Niestety - prywatny.
>
> :-(

Hmm.. to niedobrze.
Na Twoim miejscu jednak wydałbym pieniądze na specjalistów, a nie
ryzykował zdrowia i życia ludzi.
Możliwe, że szerszeń pierwszy nie zaatakuje, ale nie można wykluczyć
sytuacji, gdy ktoś przez wypadek go podrażni.

24. Data: 2003-08-23 01:11:32

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

> I podobnie jak szerszenie całkowicie niegrożne, jeśłi się na nie wdepnie,
> albo celowo nie drażni. Przy czym o ile wdepnięcie na żmije może się zdażyć,
> na szerszenia wdepnąć chyba trudniej? ;-)

Jak siedzi na ziemi? zaden problem.

> te latające messerschmity groźnie wyglądają - to fakt. Ale nie prowokowane
> całkowicie nas ignorują - to nie osy, w przeciwieństwie do nich nie sa
> drapieznikami.

Wolne zarty! Szerszenie nie sa drapieznikami? Fakt, ze glowna czesc ich
pozywienia jest wegetarianska, ale pszczolka nie pogardza. A z atakowaniem
ludzi moze byc roznie. Poczytaj (i obejrzyj) sobie strone
http://acp.eugraph.com/news/ono.html

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

25. Data: 2003-08-23 07:33:24

Od: "Witold z" <w...@f...mail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek"

> Nie radzę - szerszeń potrafi się bez problemu przebić przez dżinsowe
> spodnie i to kilka razy pod rząd.

Ale ten specjalny stroj nie jest dzinsowy. Widzialem go wiele razy u
sasiada -pszczelarza.

26. Data: 2003-08-23 07:48:41

Od: "Jan Nowak" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

raz mnie taki jeden ucioł...nie polecam nawet najgorszemu wrogowi, ból
jakiego nigdy nie zaznałem, a ręka po ok 15 minutach wyglądała jak bochenek
chleba....mimo wszystko to wspaniałe owady....

27. Data: 2003-08-23 08:21:23

Od: Mariusz 'Craig' Cieśla <craig_@_aristocracy.pl> szukaj wiadomości tego autora

On system date Sat, 23 Aug 2003 09:33:24 +0200, user identifed as Witold z
wrote:

> Ale ten specjalny stroj nie jest dzinsowy. Widzialem go wiele razy u
> sasiada -pszczelarza.

Weź pod uwagę, że szerszeń jest na oko tak ze trzy razy taki jak pszczoła.
I dużo groźniejszy.

--
Cybernetic Robotic Android Intended for Gratification
mailto:craig[at]fish.mac.edu.pl | JID: c...@c...pl

28. Data: 2003-08-23 08:26:04

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśmy dzwonili pod 998. Najpierw powiedzieli ze przyjada ale w dzien
powszedni i ze trzeba zadzwonic w dzien powszedni. W poniedzialek
powiedzieli, zebym sobie firme wziela, ale potem zadzwonilismy jeszcze raz z
awantura, bo to nalezy do ich obowiazkow i zadzwonila jeszcze spoldzielnia
(bo mieszkamy w bloku, na 7mym pietrze) i straz przyjechala, postanowili
zatkac dziure pianka budowlana. Ale niestety osy przegryzly sie teraz w
innym miejscu przez styropian i dalej sprawa nie jest zalatwiona.
Mysle ze trzeba bedzie sasiadowi zerwac podloge (bo ocieplil ja sobie
styropianem i wylozyl panelami podlogowymi i mu siedza wasnie pod ta
podloga...). ale to tez bedzie robic straz! Przynajmniej tak powiedzieli...

Powodzenia i nie daj sie zbyc strazakowi przy telefonie. W razie czego pytaj
o nazwisko i o numer do jego przelozonego. Rob awanture to na pewno
przyjada. Musza!
Pozrdawiam
A.

29. Data: 2003-08-23 08:42:38

Temat: Odp: Jak sie pozbyc szerszeni?
Od: "Tomek" <m...@p...BLABLA.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ten specjalny stroj nie jest dzinsowy. Widzialem go wiele razy u
> sasiada -pszczelarza.

Dżinsy podałem to tylko jako przykład dość grubego materiału. Jeśli ten
strój pszczelarski jest naprawdę solidny, to można spróbować. Tak czy siak
radzę uważać, bo ukąszenia szerszenia są naprawdę niemiłe.

Tomek

30. Data: 2003-08-23 10:39:54

Od: "Stefan" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tigerski" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> No wlasnie.
> Straz pozarna odmówila pomocy, bo gnoazdo jest w elewacji budynku. A firmy
> wyspecjalizowane zadaja za to kolo 500 zlotych.
> Czy ktos ma jakies pomysly??
>
> Pozdrawiam
Jednym z najlepszych środków jest gaśnica śniegowa, zamraża skutecznie
wszelkie paskudztwo latające (także przyzwoicie chłodzi napitki)
Stefan

co mi zżera beberys
Ratunku, żółty ogród!
Folia na sadzawk