Re: Jak sobie radzicie z trollami?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 17 Mar 2018 21:20:40 -0700 (PDT)
<0...@g...com>
<f...@g...com>
<2...@g...com>
<b...@g...com>
<c...@g...com>
<4...@g...com>
Subject: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 18 marca 2018 04:15:13 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Że wartość społeczności szacuję po jej historii i wkładzie umiejętności?
> Że Europa setki lat czekała na swojego Gutenberga?

> Jesteśmy fajnym narodem, ale brak nam ogłady i dyscypliny umysłowej.

moze w jednym senie mnie, a w drugim Tobie, interlokutorze:)

> Część elit szuka na to remedium na Dalekim Wschodzie.
> Zbliża się wiek Azji, gdzie wszystkie istotne zmiany będą się dokonywać
> nad Pacyfikiem. Skoro jesteśmy tacy najwspanialsi, to będziemy zapewne
> za nimi w wielu rzeczach najprędzej podążać. W każdym razie miło by było.

nie bedziemy, Gerwazy:)
kazda, maloawana czerwona krwia gwiazda, jest upodleniem.

> Prawda jest taka, że równowagi dynamicznej nie da się utrzymać w nieskończoność,
> choćby się miało dobre chęci, jak ludzie powołujący się na Chrystusa.

malo wiesz o ludziach powolujacych sie na Chrystusa.
takze malo, o Panu Jezusie.

Ciebie, Jakubie, to moze dziwic, ze wiara nie jest oparta na murach,
chocby mnostwoosobowo koscielnych, ale na nas, najpospolitszych wyznawcach.

> Tylko równowaga statyczna daje stabilność.

wedlug statysyki, to ani ty, ani Mahomet, ani Pan Jezus nie powinien,
w danym czasie, sie narodzic.

ojejku, pominalem siebie?