Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

51. Data: 2016-03-09 08:34:23

Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek napisał:

> No coś Ty?!
> Skoro ona ma święto 365/rok to jej chłop ma przejebane 365/rok :)

W poprzedni wtorek miał chłopisko trochę luziku. Tak dał przy tym swojej
babie popalić, że ta do dzisiaj odreagowuje to 'na newsach' i nie może
się pozbierać.

--
Jarek

52. Data: 2016-03-09 08:42:25

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 10:23, wolim pisze:

> Tak. Z dużym naciskiem na hehe.
>
> Mimo wszystko, wypowiadamy się publicznie.

No, tu bym polimeryzował.
Grupa jest raczej zamkniętym gremium i jak wspomniałem, zasady
savoir-vivre'u są nieco odmienne od zasad "salonowych".

Piętnowanie kaleczenia języka polskiego uważam za całkowicie uzasadnione.

--
Wiesiaczek (dziś z ??????a - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

53. Data: 2016-03-09 08:58:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 05:56, Wiesiaczek pisze:

> A co to by było za świętowanie bez faceta?
> Sama poszłabyś po piwo? :)

Się śmiej, a ja wczoraj słyszałam od koleżanki, że w weekend była na
imprezie z okazji Dnia Kobiet. 100 kobiet + wódka. Też się zdziwiłam. ;)

Ewa

54. Data: 2016-03-09 08:59:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 03:00, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Może 19-listopada też dostaniecie wolny dzień i będzie sprawiedliwie?
> https://www.google.com/?gws_rd=ssl#q=international+m
en%27s+day

To też wolny od pracy dzień jest? (nie mam czasu klikać)

Ewa

55. Data: 2016-03-09 09:03:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 08:17, Wiesiaczek pisze:

> To prawda, ale grupy dyskusyjne nie są salonem towarzyskim tylko
> miejscem merytorycznych (hehe) dyskusji i utrzymywanie ich na
> należytym poziomie należy do obowiązków uczestników.

Patriotycznym obowiązkiem - dodajmy to bez ogródek!

BTW Gdybym miała poprawiać wszystkie błędy (także błędy XL), to już o
niczym więcej nie miałabym czasu pisać. :)

Ewa

56. Data: 2016-03-09 10:06:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Się śmiej, a ja wczoraj słyszałam od koleżanki, że w weekend była na
> imprezie z okazji Dnia Kobiet. 100 kobiet + wódka. Też się zdziwiłam. ;)

Nieważne ile i co, ważne kto płacił.

57. Data: 2016-03-09 10:08:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-09 08:17, obywatel Wiesiaczek uprzejmie donosi:

> To prawda, ale grupy dyskusyjne nie są salonem towarzyskim tylko
> miejscem merytorycznych (hehe) dyskusji i utrzymywanie ich na należytym
> poziomie należy do obowiązków uczestników.

Stąd przede wszystkim należy dbać o własne.

Oczywiście dyskusje i oczywiście merytoryczne.

58. Data: 2016-03-09 11:44:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nieważne ile i co, ważne kto płacił.

Kiedyś w zakładach pracy w dniu 8 marca potrafiono świętującym rozdać na
przykład po parze rajstop (jakże poszukiwanych na rynku). Przy następnej
wypłacie się okazywało, że każda pani ma z pensji potrąconą wartość prezentu.
To, że wypadało to akurat 1 kwietnia, nie mało znaczenia.

--
Jarek

59. Data: 2016-03-09 12:44:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W poprzedni wtorek miał chłopisko trochę luziku. Tak dał przy tym swojej
> babie popalić, że ta do dzisiaj odreagowuje to 'na newsach' i nie może
> się pozbierać.

Coś mi umknęło? Dawno nie czytałem Pudelka... ;-)

60. Data: 2016-03-09 12:44:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 10:06, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-09 08:58, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Nieważne ile i co, ważne kto płacił.

No jak to kto? Same se zapłaciły!

Ewa

Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)