Re: Jak w tydzien 3-4 kg?

From: o...@t...pl
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Jak w tydzien 3-4 kg?
Date: Tue, 9 Jun 2009 01:25:44 -0700 (PDT)

> Ja mam 180 cm
> 85 wagi (trzy miesiące temu ważyłem 93 - odzywiam się bezwęglowodanowo -
> prawie)
[...]
> Jak sensownie dalej schudnąć, od trzech tygodni przestałem chudnąć, ale też
> nie przytyłem. Mam też ciut mniejszą samodyscyplinę.

Przypuszczam, ze ta twoja dieta nie jest az taka bezweglowodanowa, ani
tez az taka rygorystyczna, bo bys dalej chudl, ale przestrzegam przed
dlugim stosowaniem diety o zbyt niskiej zawartosci weglowodanow - moze
to prowadzic do ketonemii i kwasicy ketonowej (nazywanej tez ketozą).
Przy braku weglowodanow organizm produkuje ciala ketonowe
(ketogeneza), ktore moga sluzyc mu na krotsza mete jako paliwo.
Problem w tym, ze ciala ketonowe, to 3 zwiazki: kwas hydroksymaslowy,
kwas acetooctowy i aceton, a to zakwasza organizm.

Moja rada, to zwiekszenie aktywnosci fizycznej - pol godziny, to za
malo. Organizm zaczyna spalac tluszcze po 40min sredniointensywnego
wysilku (tetno 55-65% maksymalnego). Przy bardzo intensywnym zachodzi
katabolizm miesni, a przy mniej intensywnym tylko spala glikogen z
miesni. Minimum 3x w tygodniu po min. godzinie cwiczen, zeby
przestawic metabolizm (w tej chwili zaadaptowal sie do diety i zmienil
zapotrzebowanie na energie).

p.s. ta sama sytuacja, jak przy diecie bezcukrowej moze zaistniec przy
cukrzycy, gdy organizm produkuje zbyt malo insuliny potrzebnej do
rozkladu cukru oraz glodowce.
--
Olleo