Jak zrobić zapiekankę taką jak na dworcu?

1. Data: 2009-10-01 05:38:23

Temat: Jak zrobić zapiekankę taką jak na dworcu?
Od: pasożyteczny <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak domowym sposobem zrobić taką zapiekankę? Proszę o przepis. Jak próuje to
mi coś nie tak wychodzi.

Gorg
--
www.informacyjny-24.pl
Najbardziej pasożyteczny serwis w Sieci.

2. Data: 2009-10-01 13:27:49

Temat: Re: Jak zrobić zapiekankę taką jak na dworcu?
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

pasożyteczny pisze:

> Jak domowym sposobem zrobić taką zapiekankę? Proszę o przepis. Jak
> próuje to mi coś nie tak wychodzi.

Najwiekszą tajemnicą takich zapiekanek jest ser, a konkretnie wyrób seropodobny bo
jest to "ser"
który zawiera tłuszcze roślinne zamiast tłuszczy mlekowych - takie zapiekanki można
kupić mrożone
(zapakowane w miękką przezroczystą folie) w wielu supermarketach, to są chyba nawet
te same
zapiekanki które serwują min. na dworcach bo jestem pewien że nie robią ich na
miejscu, ja kupowałem
w Lidlu - przypomniały mi sie czasy dziecinstwa :-)

Samemu zrobić idealną "kopie" jest ciężko, do zapiekanek powinno sie używać tłustego
sera który nie
twardnieje zaraz po wyjęciu z piekarnika, np. dobry jest Ser tylżycki, ja kupuje
bułkę w inter
marche (szerszą niż "klasyczna") smaruje ją koncentratem pomidorowym, na to
podsmażone pokrojone w
drobną kostke pieczarki i na to starkowany ser, po upieczeniu koniecznie zrobić
szlaczek z keczupu i
majonezu :-)

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

www.webprogress.com.pl

3. Data: 2009-10-01 14:03:19

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pasożyteczny" <a...@g...com> wrote in message

> Jak domowym sposobem zrobić taką zapiekankę? Proszę o przepis. Jak próuje to
> mi coś nie tak wychodzi.

Idziesz do Tesco - tam są zamrożone takie niedługie zapiekanki made for TESCO w
przeźroczystej folii. I to jest właśnie to co na dworcach :)
Do tego sos czosnkowy (serek homogenizowany i majonez (50:50) plus czosnek)

Pozdr

4473 (20091001) __________

4. Data: 2009-10-04 17:47:57

Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pasożyteczny" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> Jak domowym sposobem zrobić taką zapiekankę?
Matko, PO CO ?!!!
pozdrawiam
Marek

5. Data: 2009-10-05 07:01:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marek <m...@p...pl> tak oto plecie:

> Matko, PO CO ?!!!

Chyba żeby zjeść.

Qra

6. Data: 2009-10-05 22:56:19

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Marek <m...@p...pl> tak oto plecie:

> Chyba żeby zjeść.
>
> Qra
No tak, na dworcu sie nie otruł, to spróbuje w domu ;-)
pzdr
Grzesiacz

7. Data: 2009-10-07 17:28:43

Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiacz" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
> No tak, na dworcu sie nie otruł, to spróbuje w domu ;-)
> pzdr
> Grzesiacz

Dlaczego miałby się otruć???

8. Data: 2009-10-07 22:38:18

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Grzesiacz" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Dlaczego miałby się otruć???
Jadłes kiedys zapiekankę w tzw. budce albo na dworcu ?

9. Data: 2009-10-08 00:26:53

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiacz pisze:
> Jadłes kiedys zapiekankę w tzw. budce albo na dworcu ?

A jadłeś kiedyś w Mcdonaldzie? :-)
Ja jadłem takie zapiekanki za młodu, codziennie - po 3,50 z budki koło bloku i jakoś
żyje

To że żarcie jest szybkie nie znaczy odrazu że to sama chemia, chemie to masz we
wszystkim co jest
sygnowane jako zdrowe i ekologiczne

100x bardziej wole pójśc do małej budki czy niewielkiego baru po zapiekanke / burgera
/ hotdoga niż
iśc do Mckaczora / KFC / Pizzahut lub do supermarketu po paczke czipsów i cole

Oczywiscie mówie o miejscach w których przygotowują jedzenie na miejscu a nie
odgrzewają w
mikrofali, jak jest długa kolejka znaczy że dobre żarcie :-)

10. Data: 2009-10-08 12:27:24

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> To że żarcie jest szybkie nie znaczy odrazu że to sama chemia, chemie to
> masz we wszystkim co jest sygnowane jako zdrowe i ekologiczne

A czy ja coś o chemii pisałem ??
Budka z tzw. fast-foodem, centrum miasta. Koło budki stoi smietnik, pełny,
koło smietnika leżą brudne tacki i serwetki.
Wychodzi pracownik, zbiera te smieci (esteta jakiś czy co?), upycha ręką w
śmietniku, wraca do baru i bierze się za sprzedaż. W końcu mydło kosztuje.
Budka na dworcu. Przemiła dziewczyna, która dopiero co wyżęła brudną szmatę,
wysmarkała się i wzięła sie za przygotowywanie kebaba. Miodzio po prostu. O
tym piszę !

pzdr
Grzesiacz

Z jakimi dodatkami pizza jest najlepsza ?
Brzoskwinie
Ryż smażony po chińsku
PYCHOTKA
Obrażał w sieci - pójdzie siedzieć