Re: Jak zrobić zasmażkę? :)

Data: 2005-06-15 19:53:41
Temat: Re: Jak zrobić zasmażkę? :)
Od: "@nn" <jurek@post>

Użytkownik "Midnight Wind" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d8pbcd$far$1@opal.futuro.pl...
> Pewnie niektórzy się uśmiechną na moje pytanie. Właśnie robię młodą
> kapustkę
> według przepisu jednego z grupowiczów. No i trzeba zrobić zasmażkę. A
> ja nie
> wiem jak to się robi. Nigdy nie robilam.
> Wyszukiwanie w google na grupach nie przyniosło efektu. Pewnie nikt
> nie
> zadaje takich banalnych pytań.
> Bardzo, bardzo proszę o przepis.
> Kapusta już się gotuje w garnku.

Ja robię taką zasmażkę do młodej kapuchy:
Na patelnię wsypuję łyżkę (góra dwie) mąki, dolewam tyle oleju, żeby po
wymieszaniu nie wyszedł kluch tylko taka półpłynna ciapaja, do tego
wrzucam jedną małą, bardzo drobno posiekaną cebulkę. Podsmażam to
wszystko na bardzo małym ogniu, cały czas mieszając, do momentu aż
cebulka się zrumieni. Gdy ten moment nastąpi - zasmażka chlup do gara,
jak coś zostanie na patelni to wciapuję tam łyżkę czy dwie tek kapuchy,
mieszam i zgarniam z powrotem do gara.
Tę zasmażkę robię też bez cebuli i wtedy np. dodaję ją do kapuśniaku.
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*