Re: Jaka czysta wódka?

Data: 2014-02-24 00:00:46
Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: GalAnonim <s...@s...pl>

W dniu 23.02.2014 11:01, Zbyszek Zarzycki pisze:

> Wyraźnie widać, że i Ciebie Pesel zaczyna uciskać, takie narzekanie to
charakterystyczny objaw. Babcia narzekała, że mąka nie taka jak przed wojną (II WŚ),
matka, że mleko inne, a i ja narzekam ale nie na wódkę.
> Niech sobie ten Twój przypomni Bałtyk (oraz inne wódki z proszku do gaśnicy).

owszem Bałtyk to był syf, ale Baltic już był rewelacyjny.

> Zdecydowanie obecne są czystsze niż kiedyś i mniej śmierdzące (nie dotyczy
produktów szkockich i amerykańskich oraz azjatyckich).

Porównaj np. obecną Żytnią z Żytnią z lat 70-tych, 80-tych a zmienisz
zdanie.