Re: Jaka żywica epoksydowa?

From: Tomotron <t...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.sci.chemia
Subject: Re: Jaka żywica epoksydowa?
Date: Mon, 3 Oct 2016 18:18:27 +0200

> Witam
>
> Mam pękniętą spłuczkę WC. Pęknięcie jest na całej
> wysokości i sięga do środka podstawy.
> Z uwagi na ograniczenia co do wymiarów takie kompaktu,
> zakupienie nowego lub chociaż tylko spłuczki jest
> kosztowane. Zrobiłam bardzo szczegółowe rozeznanie,
> z korespondencją z producentem włącznie.
> Chciałabym więc spróbować ją skleić i obserwować
> czy nie będzie woda wyciekać.
>
> Doradzono mi KLEJ - ŻYWICĘ EPOKSYDOWĄ do
> sklejenia od wewnątrz. Spłuczka nie jest od pewnego
> czasu używana, więc jest SUCHA.

> [...]

Witam
Według mnie to szkoda czasu na takie zabawy. Żeby zrobić dobrze to
trzeba zdemontować spłuczkę, oczyścić dokładnie pęknięcie, kleić, zalać
żywicą poziomo do pęknięcia bo w innym wypadku będzie ściekała.

Jak chcesz się pobawić, to spokojnie jakikolwiek dwuskładnikowy klej
wystarczy (distal, poxipol)