Re: Jaka żywica epoksydowa?

From: "Ewa" <...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jaka żywica epoksydowa?
Date: Tue, 4 Oct 2016 00:09:41 +0200

Dzięki.

Poprzednio pytałam o opis demontażu tzw. dzwonu. Znalazłam
filmik na YouTube i juz sobie z tym poradziłam.
Mam pustą spłuczkę.
Teraz mogłabym spróbować zdjęć całą spłuczkę, ale wymagałoby
to użycia sporej siły i trochę się boję żeby mi się przy tym nie
rozleciała.
W związku z tym wolałabym zastosować (wpierw) metodę
nie wymagającą położenia spłuczki na boku.

> Jak spluczka sie nie rozpada a szczelina jest niewielka to mozesz
> sprobowac klejem typu kropelka. Kup cyjanopan do polaczen sztywnych.
Czy każda "kropelka" to cyjanopan, czy muszę specjalnie takiego szukać?
W każdym razie jutro taką kupię. Kupię także "komplet naprawczy do kompaktu
typu U" żeby mieć swieże uszczelki i śruby do przykręcenia spłuczki do
dołu, bo chyba zabrał je przez przypadek hydraulik gdy badał sprawę
i kazał kupić cały kompakt.

> Jesli jest mozliwosc takiego zadzialania zeby szczelina sie troche
> powiekszyla
> to bedzie to korzystne. Jesli nie to ryzyk fizyk. Klej musi byc swiezy bo
> tylko
> taki jest rzadki. Cyjanopan dobrze wchodzi w szczeliny.
Nie wiem czy szczelina jest duża czy mała, bo nie mam z czym porównać.
W każdym razie jestem w stanie włożyć tylko sam czubek bardzo cieńkiej
igły, więc wg mnie jest mała. Powiększyć ją się boję.

> Jesli nie uda sie skleic wszystkich pekniec i bedzie sie pocilo to do
> spluczki
> dolewaj szkla wodnego. Nie trzeba wiadrami. Po piecdziesiat gram na raz
> wystarczy. Rozbelta sie z woda w spluczce i cieknac przez szczeliny bedzie
> je zalepialo.
Czy nie będzie problemu gdy szkło wolne będzie spływało do muszli lub
na podłogę?

> Taki sposob naprawy nie spowoduje w przyszlosciniemozliwosci klejenia
> klejem epoksydowym.
Mogłabym od razu od tego zacząć, ale wtedy wraca początkowe pytanie:
Jaki klej epoksydowy - potrzebna jest mi dokładna nazwa, bo są
najróżniejsze.

> Dlaczego to peklo?
Nie mam pojęcia. Mogę tylko podejrzewać, że pomimo upływu lat budynek
nadal pracuje. W każdym razie popękały także niektóre kafelki, chociaż
były kładzione fachowo (nie przeze mnie oczywiście).

Pozdrawiam
Ewa