Re: Jaki sos do babki ziemniaczanej?

Data: 2002-01-29 16:38:33
Temat: Re: Jaki sos do babki ziemniaczanej?
Od: "Eva" <e...@w...pl>

> Hmmmm, moze byc.
> Ja myslalam jednak o jakims zimnym sosie...
> Prosze o przepisy :)))
Kiedyś przeczytałam iż przepisy które podajecie pochodzą z serca albo lepiej
z waszej kuchni...Kiedy przeczytałam opis iż potrzebny przepis na zimny
sos - dip. to postanowiłam podzielić się z wami tym co ja przygotowuje w
domu..
Mój maż( jedyny juror z jakim się tak naprawdę liczę..)
bardzo lubi taki mikst..śmietana homogenizowana +rozmieszana w tym saszetka
przypraw, sosu np. do surówek Knorra lub Winniary. taka miksturkę
pozostawiam po wymieszaniu na chwilkę w chłodny a później podaje do ryb ,
mięsa, kiełbas, frytek w moim domu taki zimny sos bardzo się przyjął ...
Moze to i tuczace ale w koncu nie trzeba jesc to bez ustanku.... :))
Eva T.