Re: Jaki sposob na zdrowe zycie?

From: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jaki sposob na zdrowe zycie?
Date: 21 Sep 2005 18:05:01 GMT
Sender: a...@p...onet.pl@195.136.186.3

śro, 21 wrz 2005 o 19:30 GMT: Marcin wrote:

> Jak dorosniesz i wkrecisz sie w wir pracy, moze byc tak ze nie bedziesz
> mial czasu na domowe obiadki, czasem trzeba bedzie w pospiechu zjesc cos w
> McDonaldzie, na rowerek tez bedzie mniej czasu. I wtedy bedzie Cie zjadal
> stres, bo nie dbasz o zdrowie. A stres to jeszcze gorszy zabojca niz
> niezdrowe zarcie.

Owszem, będzie mniej czasu, ale będzie. Co do McDonalda to raczej wykluczone,
czasem też jestem zabiegany i głodny, ale szukam czegoś normalnego do
jedzenia i zwykle znajduje, zawsze tańsze. Od czego są bary mleczne?
A swoje sposoby na stres się ma. :>

> Jesli to co piszesz to prawda(bo mi sie to wydaje
> przerysowane) to wyczuwam u Ciebie poczatki jakies fobii o wlasne zdrowie.
> Sorry, ale 20 letni facet ktory pija tylko zielone herbatki i soczki
> Tymbarku to dla mnie przegiecie.

Dla mnie np. przegięcie to picie alkoholu, pod postacią piwa, wina, itp,
itd. Chcesz się dalej licytować ze mną? Ja nie mam fobii, po prostu wiele
w życiu widziałem, podejrzewam, że ZA wiele i wyciągam takie wnioski, jakie
każdy o zdrowych zmysłach, by to zrobił na moim miejscu.

--
{ E-mail: a...@p...onet.pl }
{ IRC: Annihilator, Network: PolNet }